ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

سایت مپ چیست و چه تاثیری بر سئوسایت دارد؟

بیشتر وبسایت‌های گرانقدر بیشتراز 50000 نشانی URL دارا هستند  سئو در مشهد  که ایندکس شدنشان در موتورهای کاوش خیلی برایشان اهیمت داراست. از آنجایی که در نقشه تارنما فقط اذن ورود 50000 نشانی وجود دارااست، وبمسترها میتوانند یک پوشه ایندکس نقشه وبسایت برای خویش ساخت‌و‌ساز نمایند. فولدر ایندکس نقشه وب سایت میتواند بیشتراز 50000 ورودی داشته باشد.
از حیث تئوری این مسئله به این معناست که شما می توانید تا 2.5 میلیارد نشانی را در فولدر خویش تصویب نمائید. ساختار کد XML فولدر ایندکس بسیار مشابه نقشه وبسایت میباشد. مثال کد XML پوشه ایندکس نقشه وب سایت را در‌پی مشاهده می کنید:
همچون فرمت نقشه وبسایت استاندارد، فولدر ایندکس نیز مشمول تگ‌های الزامی و ازروی اراده میباشد. در یک فولدر ایندکس دارای اعتبار نیز کدهای XML با تگ آغازین استاندارد استارت میشود. این تگ با تگ “” دنبال گردد که دربردارنده صفت “xmlns” میباشد که طرح کلی XML فولدر ایندکس را تعریف و تمجید می‌نماید.
هر نقشه تارنما در فولدر ایندکس مستلزم تگ و تگ در درون آن میباشد. تگ‌هایی که در فولدر ایندکس نقشه وبسایت به عمل می‌رود را در جدول پایین مشاهده میکنید:
روند به کار گیری نقشه وب سایت و در دسترس قرار دادن آن برای موتورهای کاوش بسیار بی آلایش میباشد. ولی بستگی به‌این داراست که شما از چه CMS یا این که سیستم رئیس محتوایی به کار گیری فرمائید.
تولید نقشه وب سایت در وردپرس
در صورتی‌که از تارنما وردپرسی به کارگیری میکنید، خیلی ریلکس میتوانید با پلاگین Yoast سئو و با زدن یک دکمه برای تارنما خویش وبسایت مپ بسازید! تنها کافی میباشد به نصیب بهینه سازی داشبورد سایتتان بروید، ار منوی بالا مورد قابلیت و امکان‌ها (Features) را تعیین فرمایید؛ آن گاه مورد نقشه‌های xml تارنما را در موقعیت فعال قرار دهید.
چنانچه روی نشانه پرسش آیتم نقشه وب سایت کلیک فرمائید قوی خواهید بود، تارنما مپ یا این که وبسایت‌ مپ‌های خویش را مشاهده کنید و از درستی آن مطمئن گردید.
با کلیک بر روی مشاهده نقشه تارنما، همگی نقشه‌های سایتتان به طور لیست نماد داده می شود.
ک خیر و خوبی بزرگی که استعمال از Yoast برای طراحی سایت مپ داراست این میباشد که‌این نقشه داینامیک میباشد، یعنی نقشه وبسایت شما به صورت خود کار با اضافه شدن صفحه های تازه به روز می‌گردد. در شرایطی‌که از یوست استعمال نمی کنید، پلاگین‌های دیگری هم مثل Google XML Sitemaps که برای ساخت تارنما مپ به شما یاری می‌نماید.
بقیه سیستم‌های رئیس محتوا هم برای خویش پلاگین‌های دارا‌هستند که خود کار نقشه وب سایت را ساخت می‌نمایند.

در حالتی‌که از وردپرس به کار گیری نمی کنید و یک CMS منحصربه‌فرد دارید، به هیچ وجه نگران نباشید. شما میتوانید از یک ابزار سازنده وب سایت مپ مثل XML-Sitemaps به کار گیری فرمائید که به آسانی این فعالیت را برای شما جاری ساختن می دهند. صرفا کافی میباشد وارد وب سایت گردید و در فریم معلوم گردیده، نشانی تارنما خویش را وراد نمائید. بعداز تعدادی ثانیه فولدر مهیا وبسایت مپ را تحویل بگیرید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد