ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

بردکرامب (breadcrumb) چیست؟ 4 نوع بردکرامب

این نوع پیروزی کرامب مسیری که از نخست در تارنما  سئو در مشهد  استارت به پیمودن آن کرده‌اید را اکران می دهد و در هر فرصت میتوانید با به کار گیری از آن به صفحه ها گذشته برگردید. همچون نمونه تحت:

«شیت اساسی > یک مقاله آموزشی > یک مجموعه‌بندی > برگه یک کالا > یک مقاله علمی و…»

معمولا این نوع موفقیت کرامب چندان محبوبیتی ندارد به دلیل آن که با قرار دادن یک دکمه رجوع و برگشت هم می‌اقتدار به غرض آن دست پیدا کرد. طراحان UI و UX نیز همین چاره را ترجیح می دهند.

این نوع موفقیت کرامب تلفیقی از بردکرامب تاریخچه محور و بقیه موفقیت کرامب هاست که ساختاری شبیه پایین داراست.

«بازگشت به ورقه پیشین | ورقه نخستین > گروه‌بندی فرآورده > رنگ مال > اندازه کالا و…»


همان گونه که در بالا نیز اشاره کردیم، در حال حاضر موفقیت کرامب یک کدام از عامل ها در جایگاه‌بندی وبسایت‌ها میباشد و امداد می‌نماید موتورهای کاوش برای مثال گوگل، ساختار صفحه ها را عالی تشخیص دهد. در تصویر تحت مشاهده میکنید که چه‌طور گوگل از پیروزی کرامب ها در اکران نشانی ورقه به کار گیری می‌نماید.

بردکرامب علاوه بر بهبود بخشیدن حاصل کاوش در گوگل، سبب خوب شدن تجربه کاربری (UX) وبسایت نیز می شود. به دلیل آنکه یوزرها میتوانند دسترسی معمولی‌تری به نصیب‌های گوناگون تارنما داشته باشند و همینطور جای فعلی خویش را ‌ریلکس‌خیس شناسایی نمایند. همین مورد به کاهش بانس ریت (Bounce Rate) وب سایت نیز یاری شایانی می‌نماید و سبب ساز می گردد تا کاربرانی که وارد وب سایت گردیده‌اند، تعیین‌های دیگری داشته باشند و وبسایت را سوراخ نکنند.


چه طور به وردپرس بردکرامب اضافه کنیم؟

در سیستم وردپرس افزودن پیروزی کرامب طرز‌های مختلفی دارااست و فعالیت چندان مشقت وجود ندارد. در حالتی که تا قبل از این پوسته پابلیشر را تهیه و تنظیم کرده‌اید، ما در کنار تجهیزات متعدد و افزونه‌های بدون پول، در پباده سازی این پوسته به طور پیشفرض از پیروزی کرامب به کارگیری کرده‌ایم و به راحتی می توانید آن را در پیکربندی پوسته خویش رئیس نمایید.


ولی در صورتی‌که از پوسته پابلیشر به کار گیری نمی کنید و پوسته فعلی شما از پیروزی کرامب پشتیبانی نمی‌نماید، بایستی بوسیله‌ی یکی‌از پلاگین‌های وردپرس همچون Yoast بهینه سازی آن را به وبسایت خویش اضافه فرمایید که به دنبال این مسئله را پاره ای بیشتر توضیح خوا‌هیم بخشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد