ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

عملکرد مناسب طراحی ریسپانسیو در وب سایت

طراحی وب ریسپانسیو، موضوعی میباشد  سئو در مشهد   که در سال‌های اخیر اهمیت بخش اعظمی پیدا نموده است. کل افرادی که برای بیزنس خویش اینترنت سایتی را فعال سازی می‌نمایند، به تاءمل ریسپانسیو بودن وبسایت خویش میباشند. البته پباده سازی ریسپانسیو وب سایت دقیقاً به چه معناست؟

مخاطب و تماشاچی وب سایت شما، ممکن میباشد با ابزارهای مختلفی مانند گوشی، تبلت، لپ تاپ یا این که رایانه رومیزی وب سایت شما‌را مشاهده نماید. در حالتی که طراحی وب سایت وردپرس شما ریسپانسیو (پاسخگو، برخورد‌گرا) باشد، در تک تک این نمایشگرها، با هر رزولوشن و اندازه‌ای، به صدق اکران داده می شود. در هیچ یک از این نمایشگرها، با وجود بعدها و کیفیت‌های مختلف، سایز متن، تصاویر، ویدئوها، هدینگ‌ها یا این که عنا وین و بقیه عنصرها، تغییرات نامطلوبی نخواهد داشت. در بنا شده در ساخت وب سایت برخورد‌گرا، کل موادسازنده تولید کننده کاغذ، با اعتنا به بعدها و رزولوشن نمایشگر خویش را به صورت مناسب تغییر و تحول میدهند تا استفاده کننده، شایسته ترین موقعیت را در شیت نمایشگر خویش مشاهده نماید.
ولی در تارنما‌هایی که از وضعیت برخورد‌گرا یا این که ریسپانسیو پشتیبانی نمی کنند، موادسازنده خالق برگه متناسب با بعد ها و رزولوشن ورقه نمایشگر استفاده کننده، اکران داده نمیشوند و در برخی از دستگاه‌ها با ایراد جاری ساختن میگردند.

با اعتنا بدین نکته که اینترنت گردی (web browsing) بوسیله گوشی و تبلت، در سال‌های اخیر توسعه و گسترش فراوانی پیدا نموده است، موردنیاز میباشد تا هنگام ساخت وب سایت، به زمینه ریسپانسیو بودن آن دقت کافی گردد. طبق آمار بیشتراز نیمی از ورودی سایت‌ها از روش موبایل‌های موبایل و تبلت‌هاست. از این رو مورد نیاز میباشد تا ساخت سایت شما پاسخگوی نیاز کاربرانی با اشکال ابزارها و نمایشگرها باشد؛ در غیر این شکل تعداد متعددی از بازدیدکنندگان را از دست خواهید بخشید.

تعداد کاربرانی که از تلفن همراه و تبلت برای تماشای تارنما‌ها به کار گیری می‌نمایند، همواره در اکنون ارتقا میباشد. این مسئله بیان کنده اهمیت پباده سازی ریسپانسیو سایت شماست.

امروزه اکثر تارنما های دوست داستنی و پربیننده از پباده سازی ریسپانسیو یا این که پباده سازی برخورد گرا سود‌مند می‌باشند. از جمله یکی‌از تارنما هایی که در مورد پباده سازی ریسپانسیو، کوشش بسیار خیر را آرم می دهد، تارنما NasleWeb میباشد. پباده سازی این تارنما به سیرتکامل‌ای میباشد که پهنای عریض و کشیده‌ای داراست، ولی زمانی که مرورگر اینترنت خویش را از وضعیت مجموع‌شیت بیرون می کنید، پهنای ورقه این وبسایت نیز متناسب با پهنا مرورگر شما تغییر و تحول می‌نماید. اندازه متن‌ها و بقیه موادتشکیل دهنده جانور در برگه نیز کلیه کوچک گردیده تا با اندازه مرورگر منطبق داشته باشد.

زمانی که سایت از پباده سازی ریسپانسیو منفعت‌مند باشد، در واقع نشانه‌دهنده این نکته میباشد که طراحان آن، برای عادت‌ها و نیازهای کاربر احترام بیشتری قائل می باشند. این نوع از طراحی وب سایت ریسپانسیو علاوه بر تولید زیبایی بصری بیشتر، سبب ساز جذب بینندگانی با گونه های ابزارها) devices) گردد. مدیران وبسایت هایی که اهمیت این نکته را نادیده میگیرند، به زودی از گردونه رقابت حذف خواهندشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد