ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

طراحی منوی سایت در قالب HTML

زمانی میخواهید منوی وبسایت خویش را کدنویسی فرمائید  سئو در مشهد  تلاش فرمایید آنرا بی آلایش در حیث بگیرید و به وسیله HTML-CSS آنرا بنویسید. چون به کار گیری از تکنولوژی هایی مانند Ajax و Flash و JavaScript ممکن میباشد سبب ساز محصور شدن خزنده موتور کاوش برای پیمایش آن منو خواهد شد و در فیض ساختار سلسله مراتبی و URL وبسایت تان بدرستی به وسیله CRAWLER ها کشف نشود.

4- به کارگیری از ساختار منوی معدود عمق:
به طبع ساختار منو از ساختار سلسله مراتبی تارنما تاسی می نماید. یقین نتایج فرمائید که صفحه ها پر ارزش و با اهمیت در انتهای این منو قرار نگرفته باشند و در عمق آن نباشند. وب سایت های نادر عمق همت بهتری دارا هستند. هم از دید موتورهای کاوش و هم از دید امکان به کار گیری برای یوزرها. طبق تحقیقی که سایت Search Engine Journal ایفا داده میباشد، داریم:

“سایت های نادر عمق، یعنی تارنما هایی که نهایتا با دو یا این که سه کلیک به هر برگه ای از آن می قدرت دست یافت، بیشتر از تارنما های عمیق و دارنده مجموعه بندی های تو در تو گزینه پسند موتورهای کاوش و یوزرها میباشد. “

5- درج لینک و پیوند صفحه های اساسی در هدر وبسایت:
هدر بالای وبسایت شما (top header) می بایست پیوند های صفحه ها اساسی و اساسی را مشتمل بر گردد. سایت NeilPatel در هدر خویش، به بی آلایش ترین طریق، لینکی به صفحه ها مهم وبسایت خویش داده میباشد:

درج لینک و پیوند صفحه های اساسی در هدر تارنما

اضافه کردن هر المان دیگر به جز پیوند فهرست های اساسی در منو، ممکن میباشد منجر غوغا و حواس پرتی گردد. در شرایطی‌که پوسته تارنما شما بصورت پارالاکس میباشد، می بایست منوی مهم را بصورت اثبات پباده سازی فرمایید تا در مجموع مناطق (sections) بتوان جابجا شد.

اگرچه منوهایی که افکت های css دارا‌هستند و پایین منو بصورت محو شونده میباشد و احتمالا تجربه کاربری خیر هم در‌پی دارا‌هستند، البته نمی توانند بهینه سازی را بهبود ببخشند. همینطور منوهایی که در آن‌ها از تصاویر مصرف شده میباشد، نیز از حیث seo آیتم خیر و خوبی نمی باشند. منویی که بوسیله متن و پیوند معمولی تولید گردیده اند شایسته ترین آیتم برای seo می‌باشند.

در صورتیکه در فوتر وبسایت خویش لینک و پیوند هایی درج نموده اید، سفارش می شود پیوند هایی که در منوی بالای تارنما قرار داده اید را نیز در فوتر تکرار نمائید. تغییر تحول ترتیب پیوند ها در منو یا این که اضافه کردن زیرفهرست هایی به آن میتواند سبب تجربه کاربری غامض خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد