ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

۸ عامل موثر در سئو تکنیکال وبسایت

پیوند‌ها یا این که عالی بگوییم  سئو در مشهد   تگ a صفتی به اسم rel داراست این صفت قادر است مقادیری مانند: HOME,Fallow,NoFallow,Auther,Publisher و... بگیرید. مقدار Follow نشانه میدهد که کاغذ مبدأ و مقصد پیوند محتوای مرتبطی دارا‌هستند. مقدار NoFollow نماد میدهد که دو ورقه مبدأ و مقصد فاقد هرگونه ارتباطی می‌باشند. پیوند‌های تبلیغاتی را به‌شکل NoFollow درج می‌نمایند.

نقشه وب سایت (Site map)
همان گونه که گفته شد، یک کدام از شیوه‌های بهینه سازی داخلی، تشکیل داد نقشه وب سایت و قرار دادن آن در دسترس روبات‌های موتورهای کاوش میباشد. نقشه تارنما یک پوشه میباشد با پسوند.xml که دربردارنده کل صفحه ها وبسایت و طرز رابطه آن ها با یکدیگر میباشد. این پوشه پس از ساخته شدن می بایست در هاست قرار بگیرد و به طور خود کار آپ دیت می‌گردد. ولی بعضا نقشه‌های وب سایت هم برای یوزرها ساخته می گردند تا یوزرها بتوانند با به کارگیری از آنها در یک کاغذ، تک تک صفحه های وب سایت را مشاهده نمایند. این نوع نقشه‌ها معمولاً از متاع PHP می‌باشند خیر پوشه.

پوشه robots.txt
در‌حالتی که مقاله‌ها مرتبط با بهینه سازی را مطالعه کرده باشید، مطلقاً با نام این فولدر مواجه گردیده‌اید؛ ولی عمل کردن با این پوشه به اندازه نام نامأنوس آن بغرنج وجود ندارد. پوشه robots.txt یک پوشه متنی میباشد دربردارنده دستوراتی برای روبات‌هایی که به وبسایت‌ها رمز می زنند. در شرایطی‌که شما این پوشه را داشته باشید، هر روباتی فورا بعداز وصال به تارنما شما در آغاز آن را مطالعه و معمولاً مطابق امرها آن کار می‌نماید. این اوامر مشتمل بر دستوراتی بر پایه ی قرائت یا این که نخواندن بعضی از صفحه های یا این که فولدر‌های خاص مو جود در وب سایت میگردد.
seo داخلی به آن گروه از تکنیک‌هایی گفته میگردد که می بایست در درون وب سایت اجرا شوند. برخی از مهم ترین این تکنیک‌ها عبارت‌اند از:

- ایجاد محتوا
- لینک و پیوند سازی داخلی
- به کار گیری از متاها
- سئوی تصاویر
- seo سرعت وب سایت
- سازش تارنما با اشکال دستگاه‌ها از قبیل گوشی و تبلت
- و اکثری مورد ها دیگر

واژه و کلمه کلیدی یا این که کلیدواژه (keyword)
هنگامی شما وب سایت خویش را بهینه سازی می کنید، می بایست یک یا این که چندین کلیدواژه را تعیین نمائید و سایتتان را برای آن کلیدواژه‌ها seo فرمائید. بدین ترتیب زمانی مشتریان شما آن کلیدواژه‌ها را کاوش نمایند، تارنما شما در موضع اولیه کاغذ حاصل گوگل ظواهر می شود و مشتریانتان بر روی آن کلیک خواهند کرد. براین اساس کلیدواژه می بایست کلمه ها یا این که عباراتی باشند که به احتمال زیاد مشتریان شما برای خرید از شما آنان‌را گوگل می‌نمایند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد