ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

معرفی بهترین ابزارهای سئو

این ابزار بیشتر برای یوزرها آمازون میباشد   سئو در مشهد  و داده های بیشتراز یک میلیارد کاوش در سراسر دنیا را در خویش دارااست. برای seo محصول ها و فروش و seo محصول ها شایسته ترین خط مش به کار گیری از همین ابزار میباشد تا بتوانید نوع کاوش و روش ی یافت کردن تولید ها در آمازون را کشف نمایید. آمازون در واقعیت پربازدیدترین وبسایت فروشگاهی عالم میباشد و این دستور ناشی از اقتدار seo بالای این موسسه میباشد.

4. PinterestKeywords
چشم شدن در شبکه های مردمی نیز یک شرط مهم در بهینه سازی میباشد، پینترست کانال ی دوست داستنی اشتراک گذاری عکس میباشد که کسب و شغل های متعددی از آن استعمال می نمایند. این ابزار داده ها و داده های کاوش درین کانال اجتماعی را گردآوری کرده و بدون‌پول در چنگ شما قرار می‌دهد تا بتوانید به راحتی از این کانال ی اجتماعی در راستای هدف ها خویش استعمال فرمایید. در صورتی‌که بدانید کدام کلیدواژه ها در پینترست اساسی خیس می‌باشند و بیشتر سرچ میگردند حتما فیض ِ ِ ی بهتری از آن خواهید گرفت

5. Guru
این ابزار آنلاین seo نتیجه ها کاوش را از تک تک موتورهای کاوش و همینطور مغازه ها گردآوری می نماید و در چنگ شما قرار می‌دهد. کافیست نام یک فرآورده را وارد فرمائید تا مشاهده کنید چه کلیدواژه هایی برای یافت کردن آن آیتم به کارگیری قرار می‌گیرند. این ابزار فقط اطلاعات را منتشر می نماید و هیچ ترتیبی برای آنان قائل وجود ندارد ولی میتوانید به یاری بقیه ابزارها نظیر Google Trend واحد سنجش اهمیت هر کلیدواژه را بسنجید. شناخت با اصطلاحاتی که غالبا در فروش تولید ها به کار گیری میشود سبب ساز میشود بتوانید محصول ها خویش را برای اکران در موتورهای کاوش seo فرمایید.

6. Keyword Shitter
این ابزار از Google Autocomplete استعمال می نماید تا کلیدواژه های پرمصرف در یک حوزه را اکران دهد. نوشته ی علمی ای در وب سایت Ahrefs بدین ابزار پرداخته میباشد و اثر آن را در تشخیص کلیدواژه ها و سیستم پیش گویی واژه و کلمه ی گوگل نظارت نموده است. عامل اهمیت این ابزار این میباشد که بیشتر اشخاص حین جستجوی یک فرآورده از کلماتی که خویش گوگل سفارش می‌دهند استعمال می نمایند و تمام عبارت ها را تایپ نمیکنند. از این رو این پیشنهادات گوگل تاثیر متعددی داراست و Keyword Shitter این عبارات را آنالیز و ساخت می نماید تا از آنان در محتوای تولیدی سایت ها مصرف شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد