هزینه ان در زمانبر
سئو در مشهد بازه بالا میباشد.
برای هر تغییرو تحول کوچک یا این که بلندمرتبه شما مستلزم ان میباشید تا از طراح تارنما برای اینکار وقت بگیرید و هزینه غیروابسته پرداخت فرمائید.تلاش و کاربرد محصور.
مسئولان و طراحان تارنما برای بسط سایت به استانداردهای روز به اموزشها و کسب مهارتهای قابل توجهی نیاز داراهستند که هزینه بر میباشد وزمان متعددی به خویش تخصیص میدهد.
به جهت اثبات بودن داده ها و آپ تو دیت نبودن محتویات،سکو پایینی در موتورهای کاوش دارا هستند.
رابطه صرفا یک طرفه میباشد(سرور وبسایت به سمت مخاطب)و مخاطب نمیتواند هیچگونه اطلاعاتی را وارد تارنما نماید.
به جهت پرورش وب و بالا رفتن قابلیت و امکان های وب و سایتها،سایتهای استاتیک دیگر مناسب یوزرها وب نیستند.
نداشتن پنل مدیریتی
مرمت و بازنویسی سایتهای داینامیک به سهولت اعمال میپذیرد و این عاملی میباشد برای ارتقا ارتفاع قدمت وب سایت میباشد.
رئیس محتویات و اجزای وب سایت با هر کامپیوتری در هرجای عالم که رابطه وب داشته باشد قابلیت پذیر میباشد.
هر که وظیفه بازنویسی و بروزرسانی داده ها را به عهده میگیرد به علم و مهارتهای مقداری برای این فعالیت نیاز داراست.
حتی در حالتیکه پشتیبانی از وبسایت بر عهده طراحان وب سایت و گسترش دهندگان قرار گیرد،هزینه بسیار تحت و به صرفه میباشد.
محدودیت های متعدد برای مدیران و ویرایشگران تارنما این قابلیت و امکان را می دهد تا هر فرد به مقام و مطالب مربوط به خویش دسترسی داشته باشد.
پویایی این سایتها اذن می دهد تا داده ها را در تاریخی خاص آرشیو شوند،در وبسایت اکران داده شوند ویا انها را از روی وبسایت بردارد.
به جهت انکه محتوای این وبسایتها در مقر داده ذخیره گردیده اند،قابلیت و امکان جستجوی محتوا بوسیله مخاطب وب وجود دارااست.
رابطه تارنما دو طرفه میباشد و یوزرها وب سایت میتوانند ایده ها خویش را در ان درج نمایند یا این که حتی میتوان درین سایتها اتاق دعوا(چت) فعالسازی کرد.
قابلیت و امکان ساختوساز بینهایت ورقه در تارنما(بوسیله ادمین)
مانور شل خیس تکنیکهای seo و در ادامه ان بیشتر چشم شدن و محبوبیت ان نزد موتورهای کاوش.
آپ دیت بودن مطالب و محتوای وبسایت.
برای شرکتها و بیزنس خرد می تواند هزینه بسیار بالایی داشته باشد،و این قابلیت و امکان وجود داراست که به نظرسرمایه گذاران این هزینه اصلا مقرون به صرفه وجود ندارد.
مجال نشر و گسترش نخستین ان مقداری بیشتر میباشد.
هزینه اموزش مدیر محتوا به مشتریان
با سایتهای ایستا(Static ) و پویا(Dynamic ) و ویژگیهای ان اشنا شدیم.از کدام وبسایتها می بایست استفاده نمود؟کدام تارنما برای ما مناسبتر میباشد؟ در سود گیری بهاین مورد میرسیم که اکثر عموم سایتهای پویا را سازه به دلایلی که گفته شد ترجیح می دهند،چنانچه نگاهی هم به مشخصات و امکان های وبسایتهای پویا بیندازیم،متوجه میشویم که معایب ان در قبال فواید ان بسیار ناچیز میباشد.همینطور اینک ویژگیهای تارنما پویا بسیار پرکاربردتر از تارنما های ایستا می باشد،سایتهای پویا برای بازدید کنندگان حرفهای خیس به لحاظ میرسد و برای انها دیدنی خیس میباشد.پس معمولا به مشتریان سایتهای پویا توصیه می شود.