ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

سئو سایت: مهم‌ترین نکات و ترفندها در سال

یک ورقه سری (Private Browsing) در مرورگر  سئو در مشهد   خویش گشوده نمایید تا داده ها جستجوهای شما در مرورگر و گوگل تصویب نشوند. بعد قضیه مربوط به مقاله و محتوای خویش را در گوگل کاوش نمائید. به غیر از یک سری آیتم اولیه که تبلیغات کلیکی گوگل موسوم به AdWords می‌باشند، 10 آیتم بعدی به عبارتی رقبای شما می باشند! وارد صفحه های آنان گردیده و به نظارت آن‌ها بپردازید. غرض جستجوی خویش را نقاط ضعف و نقاط قوت آن‌ها قرار دهید تا با یافت کردن نقاط ضعفشان بتوانید از اشکالات شبیه پرهیز کرده و از نقاط قوت آن‌ها الگوبرداری درست فرمائید.

گزینش و نگارش محتوای شما احتمالاً دشوارترین و در عین حالا مهمترین فرایند برای کسب توفیق دراین باره خواهد بود. با اعتنا به اطلاعاتی که از رقبا به دست آورده اید، درحال حاضر دست شما برای نگارش مطلبی جامع و بی نقص گشوده خیس است. مقایسه های خویش را بیشتر نمائید. تارنما ها و مطالب شبیه را با تمرکز بیشتری بازبینی نمایید تا هر خلاء ممکن در آنان‌را در عمل خویش پوشش دهید. اساسی وجود ندارد که مقاله شما چه موضوعی داراست و در چه جایگاهی مثلا وب لاگ، ورقه اجتماعی، کاغذ تجاری، کاغذ تولید ها و ... منتشر میگردد، مهمترین نکته این میباشد که محتوای متن شما آنقدر خوب و کامل باشد که نتوان آن را با دیگر محتوای شبیه از وب سایت های دیگر مقایسه کرد. این گزینه خیر صرفا برای یوزرها بسیار اساسی میباشد، بلکه از دید گوگل نیز امتیاز بالایی در‌پی دارااست.

واژه و کلمه کلیدی شما بایستی در تیتر برگه مصرف شود. ولی یک نکته دیدنی در این زمینه وجود دارااست. در شرایطی‌که واژه و کلمه کلیدی انتخابی شما بیشتر از یک کلمه و واژه (بیشتر از یک قسمت) باشد، لزومی به تایپ کردن بخشها کنار همدیگر وجود ندارد. این یعنی ترتیب حضور پشت هم این لغت ها الزامی وجود ندارد. اگرچه توصیه می‌کنیم جهت غامض نشدن تیتر و معمولی خیس بودن آن، اینگونه کاری نکنید؛ ولی در حالتی که بدون چاره به‌این فعالیت شدید نگران نباشید.

نکته قابل توجه بعدی دراین مورد به کار گیری مثلا بندی و لغت ها کوتاه و در عین هم اکنون جالب و خواندنی میباشد. کوشش نمایید از مبالغه کردن خودداری کنید ولی تحریک کردن شم فضولی یوزرها هیچ اشکالی ندارد. مثلا وبسایت دارای اسم و رسم PTMoney.com برای یکی نوشته ی علمی هایی که راجع به فراگیری درآمدزایی میباشد، از عنوان ها تکراری و کلیشه ای مثل \"یادگرفتن درآمدزایی بیشتر برای شما\" اجتناب نموده است و با جزئی خیس کردن قصه این تیتر را به \"50 طریق برای درآمدزایی بالا\" تغییر‌و تحول داده میباشد. همین تغییر تحول کوچک ده ها و صد ها استفاده کننده را مشتاق به کلیک کردن و تلاوت محتوای آن می نماید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد