ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

یک مثال واقعی از ثروتمندشدن سایت‌ها در نتایج اول گوگل

On Page بهینه سازی (سئوی داخل صفحه های) فرایند  سئو در مشهد  بهینه سازی محتوای صفحه های اینترنت هم برای موتورهای کاوش و هم برای یوزرها میباشد. چراکه سئو صفحه های برای موتورهای کاوش در این راه از seo، در گروی سئو صفحات برای یوزرها میباشد. فرایند سئوی داخلی یا این که On Page سئو علاوه بر تکثیر محتوای دارای ارتباط و با کیفیت، مشمول مواقعی ازقبیل سئو تیتر، تگ‌ها و تصاویر است. با سئوی داخلی ، شما اینترنت سایتتان را برای یوزرها کاربردی‌خیس و پر ارزش‌خیس می‌سازید. هرچه اینترنت سایتتان از لحاظ یوزرها کارآمدتر و مفیدتر باشد، ترافیک و بازدید بیشتری اخذ خواهید کرد؛ و این در معنای ارتقای مرتبه شما در موتورهای کاوش می باشد.حال بیایید یک محاسبه ساده اعمال دهیم در صورتی روزانه کلمه و واژه قالیشویی 1500 دفعه جستجو شود که معمولا 80٪ این جستجو‌ها با گوشی اجرا می گردد و از این 1500 جستجو حدود 30 درصد آن ها روی گزینه اولیه کلیک کنند یعنی 500 نفر در یک روز وارد مورد اول در کلمه و واژه قالیشویی شده‌اند.

در حالتی‌که از این 500 نفر فقط 100 نفر تصمیم به سپردن قالی‌های خود به این مجموعه بگیرند و هر سفارش فقط 200 هزار تومان برای قالیشویی منفعت داشته باشد:



100 ضربدر 200 هزار تومان = 20 میلیون تومان ضربدر 30 = 600 میلیون تومان



یک قالیشویی با رسیدن به سکو نخستین گوگل در‌این مثال 600 میلیون تومان سود می‌کند و اینگونه بهینه سازی می تواند یک مجموعه یا فرد را ثروتمند کند.

نکته بسیار مهمی که باید بدانید این هست که تعداد جستجوها معمولا بیش از تعداد گفته شده در مثال است و همچنین خیلی بعید هست که از 500 نفر تنها 100 نفر پیشنهاد ثبت کنند و در نهایت بهره حساب شده نیز دست‌کم درنظر دریافت شد‌ه‌میباشد. در نمونه واقعی معمولا سود خیلی بیشتر از این اعداد هست.

مثلا یک ماشین کرایه ای مسافرتی با پرداخت ماهانه 100 میلیون تومان برای تبلیغات در گوگل هنوز سود بالایی می‌برد و حاضر می‌باشد برای رتبه تصاحب کردن روی واژه و کلمه‌ای مثل تور مشهد تا چند صد میلیون تومان هزینه کند، این نیز نماد می‌دهد که چقدر می‌توان با داشتن رتبه‌ی خوب در گوگل ثروت ایجاد کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد