ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

نکات کلیدی در مرود نوشتن مقاله سئو شده

چیزی بنویسید که بها داشته باشد: سئو در مشهد این تا کنون مهم ترین نکته ما میباشد. وب آنقدر مملو از سر و صدا میباشد که شما حقیقتاً بایستی چیزی را گرانبها حقیقی وواقعی بنویسید تا بتواند در گوگل بایستد. وب در مرتبه اولیه وسیله ای برای برقراری رابطه داده ها میباشد. زمانی که تحقیق درباره ی کلید کلمه خویش را جاری ساختن دادید،، متوجه خواهید شد که اکثری از کلمه ها کلیدی دم بلند شما سؤالاتی دارا هستند. به صورت ضمنی یا این که مصرح. این سؤالات حقیقی میباشد که مشتریان مقصود شما هنگام جستجوی داده ها در Google تایپ می نمایند. آن‌ها یا این که به‌دنبال یک خدمت محلی یا این که داده ها مرتبط با یک نقص‌ میباشند.

مقاله‌ها شما فرصتی برای پاسخگویی به‌این سؤالات روشنی میدهد که معاش مشتری شمارا راحت خیس می نماید. شما در قضیه کسب و کار خویش کارشناس می‌باشید، براین اساس از این علم برای ساخت و ساز برخی مطالب باارزش به کارگیری فرمائید. مقاله‌ها «چه‌طور» جای خیر و خوبی برای آغاز می باشند، چون این داده ها، داده ها مفیدی را ارائه میدهند و در زمان فرصت کوتاهی به راحتی قابل تلاوت میباشند. با به کار گیری از یک کدام از کلمه ها کلیدی خویش، در پی راهی باشید تا آن را به مبحث جذاب و دارای ارتباط تبدیل فرمائید.

توجه نمائید که در صورتی مقصود اساسی شما از ساخت و ساز کردن محتوا، جابجایی اطلاعاتی اثر گذار به کاربرانتان باشد، این محتوا به طور خویش به خویش، باصرفه گردد. شما بایستی تلاش نمایید در محتوای خویش راهکارهایی مطلوب ارائه نمایید؛ در غیر این شکل یوزرها تصور می نمایند که کلیه نوشته‌علمی های سایت شما بی قیمت بوده و نکته خاصی از آن‌ها به دست نمی آید.

احتمالا تا الان جواب قابل قبولی برای سوال به چه شکل نوشته ی علمی بهینه سازی گردیده بنویسیم، به دست آورده اید. بعداز اینکه داده ها این نوشته ی علمی را به خیر و خوبی خاطر گرفتید، بایستی تمرین های قابل قبولی نیز در این باره اعمال دهید. فارغ از تمرین کردن، قابلیت ندارد که به توفیق های بزرگی برسید.

هنگام سئو چگونه بک لینک ‌های مخرب را تشخیص دهیم؟

ممکن میباشد قوانینی پیش بیاید که شما خودتان سئو در مشهد مبادرت به تشکیل داد بک پیوند تصنعی و مصنوعی نکرده باشید البته بقیه افراد به دلایلی مانند seo منفی این فعالیت را برای تارنما شما جاری ساختن داده باشند. ولی نحوه تشخیص بک پیوند مخرب چه است؟ یکی شایسته ترین نحوه‌ها این میباشد که با به کار گیری از ابزارهای تشخیص بک لینک و پیوند‌های وب سایت (مانند MOZ Link Explorer)، فهرستی از کل بک لینک و پیوند‌های تارنما خویش تنظیم کرده و آن گاه مورد ها پایین را در آن ها نظارت نمایید:


اسپم اسکور

به یاری نوار ابزار ماز، اسپم اسکور آن‌ها‌را محاسبه فرمائید. وب سایت‌هایی با اسپم اسکور بالا جزء لینک و پیوند‌های مخرب به اکانت خواهند آمد.


مورد تارنما

سایتی که به شما لینک و پیوند میدهد می بایست موضوعی مربوط به زمینه تارنما خودتان داشته باشد. 


انکرتکست

برای پیوند دادن به یک کاغذ از انکرتکست‌های متنوعی به کارگیری نمایید؛ برای مثالً از URL کاغذ، کلمه و واژه کلیدی، مترادف و هم معنی کلمه و واژه کلیدی، اسم مارک و ... .


PA / DA

زمینه این وجود ندارد که صرفا از وب سایت‌های با DA بالا بک لینک و پیوند بگیرید البته بایستی یک تناسب وجود داشته باشد. به عبارت دیگر هم از وبسایت‌های با DA بالا بک لینک و پیوند بگیرید و هم از وبسایت‌های با DA ذیل تا تمامی چیز طبیعی جلوه نماید.


عده‌بندی


اخذ بک‌پیوند از خارج وبسایت برای بالارفتن مرتبه اهمیت متعددی داراست و گزینه اعتنا گوگل قرار می گیرد. البته هر چیزی که به طور مخرب، اسپم و غیرطبیعی باشد، گوگل به شدت با آن نبرد کرده و شمارا پنالتی می‌نمایند. برای رهایی از بک‌پیوند‌های مخرب و اسپم می بایست آن ها را disavow نمائید. این فعالیت در واقع مشتمل بر یک فولدر متنی دربردارنده نشانی لینک و پیوند‌های اسپم میباشد که روی سرچ کنسول گوگل لود می‌گردد و میگوید کدام بک‌لینک و پیوند‌ها به سمت وبسایت شما کیفیت مطلوب را ندارند. البته این عمل خیلی لبریز خطر میباشد و گهگاه این احتمال وجود لینک و پیوند‌های تندرست را وارد این لیست کرده باشید و سکو شما مجددا کاهش پیدا نماید. براین اساس در صورتی خودتان نمی‌توانید لینک و پیوند‌های دارنده اختلال را تشخیص دهید از کمپانی‌ها و اشخاص رشته‌ای یاری بگیرید.

نکات موثر در سئو سایت

عدم استعمال از حروف ربط بهتر میباشد سئو در مشهد در عناوین خویش از حروف ربط به کارگیری نکنید، در صورتیکه هم استعمال می‌کنید به هیچ عنوان مورد نیاز وجود ندارد آن را وارد URL خویش نمایید(حروفی مانند: و، یا این که، البته، از و غیره)، به کارگیری از آنها در URL صرفا به وقت گیر خیس شدن آن می انجامد شما فارغ از به کارگیری از این نوع حروف و لغت ها میتوانید یک URL کوتاه خیس، خواناتر و قابل ادراک تری ساخت فرمایید. بهتر میباشد خودتان قضاوت فرمایید که به کار گیری از آن‌ها حقیقتا مایحتاج میباشد یا این که خیر.

ما سفارش میکنیم که در برخی از URL ها مورد نیاز میباشد که از این حروف استعمال نکنید، اما در برخی مواقع مورد نیاز میباشد که استعمال نمائید زیرا در غیر این شکل به خوانایی URL شما ضربه خواهد زد.

۹. حذف یا این که در اختیار گرفتن برخی از کاراکتر های نشان گذاری
تنی چند از کاراکتر های متنی وجود دارااست که قرار دادن آن‌ها در حرفه ادرس های URL قادر است آن را به یک حرفه از کاراکتر های نا خوانا تبدیل نماید.

این کاراکتر ها به تنهایی سبب ضعیف خیس شدن خوانایی نمیشوند بلکه پتانسیل این را دارا هستند که بعضا از مرورگر ها و کراولر ها را نیز با نقص‌ مواجه نمایند.

۱۰. محصور کردن ری‌دایرکت ها به دو مرحله یا این که کمتر
در حالتی‌که یک استفاده کننده یا این که کراولر URL A, را در خواست می نماید و به URL B ری‌دایرکت میگردد مشکلی وجود ندارد، حتی شما میتوانید URL B را به URL C ری‌دایرکت نمایید(هرچند بهتر میباشد که مستقیما URL A را به URL C ری‌دایرکت فرمائید، البته مجموعاَ مشکلی وجود ندارد) البته در شرایطی‌که ری داریکت های شما از دو مرحله بیشتر گردد، مطمئنا در دردسر می‌افتید.

کلاً، موتور های کاوش این پریدن ها را دنبال می نمایند، البته در قبل به ما در باره ی این نحوه اخطار داده اند و گفته اند هر یکسری یک URL بیشتر ری‌دایرکت گردد در نگاه موتور های کاوش معدود بها خیس گردد تا‌وقتی‌که شاید هیچ رنکی به آن تخصیص ندهند.

وسیع ترین اختلال مرورگر و یوزرها می‌باشند، که سرعت ورودی آنان به شدت تحت میاید و در بعضا مواقع مخصوصا در مرورگر های گوشی میتواند در فن های وقت گیر ری‌دایرکت کلا به بن بست بر بخورد. تا جایی که می‌توانید ری دایرکت ها را کوتاه خیس نمایید.

۱۱. فولدر های کمتر، بهتر
نگاهی به URL ذیل بیاندازید:

Domain.com/shop/digital/cellphone/HTC/flagship/2018/htc-U12

و آن را با URL ذیل مقایسه نمایید:

Domain.com/shop/htc/htc-U12

خیر صرفا اسلش ها(بخوانید فولدر ها) به تلاش وبسایت شما جراحت می‌رسانند بلکه در فهم یوزرها و موتور های کاوش نیز اختلال عرضه می کنند، همینطور بازنویسی URL در بیشتر CMS ها شما‌را با دردسر مواجه می نماید.

در این باره نیز شما میتوانید بر حسب قضاوت خویش کار نمائید، ولی پیشنهاد ما این میباشد تا جایی که قابلیت داراست فایل های خویش را کوتاه نگه دارید.

لینک‌سازی داخل سایت و تاثیر آن روی سئو

پیوند‌سازی یا این که پیوند بیلدینگ زمینه حساسی میباشد. سئو در مشهد بخشی از آن مرتبط با پیوند دادن به تولیدات و صفحه های داخلی وب سایت می گردد و قسمت دیگری نیز مرتبط با پیوند دادن به سایت‌های دیگر که مربوط به زمینه می‌باشند می شود.

راجع‌به این قسمت دوم نگرانی‌هایی وجود داراست. ممکن میباشد نگران بشوید که برای تارنما حریف تبلیغ میکنید. ولی می بایست اعتنا داشته باشید که در عین حالا محتوای شیت خودتان را به آن وبسایت خوب دیگر دارای ارتباط کرده‌اید و شاید حتی گوگل متوجه گردد که وبسایت شما محتوای بی نیاز‌تری دارااست.

کدهای آرم‌گذاری اسکیما
با به کارگیری از این کدها به گوگل می‌فهمانید که‌این نصیب از وبسایت‌تان در رابطه چه موضوعی حرف می‌نماید. فهرست این کدها در وبسایت schema.org می توانید مشاهده کنید.

باصرفه‌سازی عکس‌ها  و تصاویر
ممکن میباشد بپرسید تاثیر عکس و تصویر بر بهینه سازی چه است ؟ موضوع این میباشد که وسعت تصاویر وب سایت روی سرعت لود تاثیر میگذارد و سرعت بار گذاری روی seo! هیچ مخاطبی طاقت وب سایت‌هایی را که نماید گشوده میشوند ندارد. ابزارها و وب سایت‌های مختلفی وجود دارا‌هستند که امداد می‌نمایند وسعت عکس‌ها را فارغ از افت کیفیت کاهش دهید.

نکته حائض اهمیت دیگر گزینش تیتر مطلوب و تگ alt برای عکس‌ها میباشد که به گوگل یاری می‌نماید مسئله عکس و رابطه آن با متن را متوجه خواهد شد.

ریسپانسیو یا این که عکس العمل‌گرا بودن وب سایت
خواسته از تارنما ریسپانسیو، اینترنت سایتی میباشد که خویش را با کلیه دستگاه‌ها از قبیل تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و … سازگار می‌نماید. در این‌حالت یوزرها با هر دستگاهی که وارد تارنما بشوند میتوانند به خیر تصاویر و نوشته‌ها را ببینند.

سئو خارجی وبسایت


خواسته از سئوی آف پیج یا این که آف پیج کارهایی میباشد که بیرون از صفحه ها وب سایت اعمال میدهیم تا درجه بهتری در گوگل به دست بیاوریم.

لینک و پیوند‌سازی فرنگی
خواسته از پیوند‌سازی فرنگی به عبارتی بک پیوند به دست آوردن میباشد. میتوانید با ایجاد محتوای بی نیاز کاری نمایید که وب سایت‌های دیگر از مطالب وبسایت‌تان به کار گیری نمایند و تحت عنوان منبع به آن لینک و پیوند بدهند یا با خرید پیوند اسپم درجه وبسایت‌تان را بالا ببرید! این گزینه دوم از تکنیک‌های کلاه سیاه میباشد که گفتیم سرنوشت خیر و خوبی ندارد! گوگل هر روز زرنگ‌خیس می شود و بیشتر متوجه لینک و پیوند‌ها اسپم می گردد.

در قدم اول باید بدانید که سئو چیست

در بالا توضیحی درباره با بهینه سازی:بهینه سازی سئو در مشهد (بهینه سازی) مخفف واژه Search Engine Optimization به معنای سئو موتور کاوش است در واقع  صفحه های وبی که برای موتورهای کاوش جذاب و فریبنده میباشد را ساخت  می نماید.

با اعتنا به اینکه بیش تر از ۸۵ در صد از بازدیدهای اینترنتی از روش موتورهای کاوشگر جاری ساختن میشود و بیشتر بازدیدکنندگان  سایت ها و فروشگاه آنلاین عبارتند از افرادی که به طوری عبارتی را در موتورهای جستجو گر وارد کرده اند و سراغ یک تارنما و یا این که فروشگاه آنلاین رفته اند؛  لذا سکو شما در موتورهای کاوشگر مانند این میباشد که:

مغازه شما در محلی لبریز رفت و آمد و در یک مسیر نا مرتب واقع گردیده باشد ، به شکلی که روزمره هزاران نفر مغازه شما‌را مشاهده کنند و در‌صورتی‌که که وب سایت شما از درجه قابل قبولی در موتورهای کاوش گر برخوردار نباشد ، به مانند این میباشد که دکان شما در محله ای بدور افتاده واقع گردیده که روزمره حداکثر روستا ها نفر از مقابل دکان شما عبور می نمایند .

و برای بالا بردن جایگاه تارنما یا این که فروشگاه آنلاین خویش می بایست از اصول بهینه سازی یاری بگیرید. اصول بهینه سازی به دو شکل است :

پارامترهای داخل وبسایت (On-Page Factors): پارامترهای باطن تارنما نظیر اسم دامنه، تیتر صفحه ها، متن صفحه ها، متاتگ ها، html تگ ها و تمامی مورد ها دیگر که داخل خویش وب سایت میباشد.

پارامترهای خارج وب سایت (Off-Page Factores): نظیر بالابردن محبوبیت وب سایت، seo متن لینک و پیوند هایی که به تارنما لینک و پیوند میگردد، کار در شبکه های عمومی یا این که تبلیغ تارنما در دیگر وبسایت های دارای ربط است.


که به اختصار توضیحاتی را به شما عزیزان  ارائه می دهیم:

به کارگیری از شایسته ترین لغت ها کلیدی: در‌صورتی‌که CMS شما امکان گذاشتن عبارات کلیدی برای مقاله را داراست به طبع از کلمه ها کلیدی مربوط به مقاله خویش استعمال فرمائید. در وب سایت فروشگاهان شما در هنگام معرفی کالا یا این که نوشته با ماژول درنظرگرفته شده در سیستم و ارشادوراهنمایی های مرتبط با آن می‌توانید شایسته ترین واژه ی کلیدی را تعیین نمائید.