ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

چرا مردم بک لینک PBN میسازند؟

ما درین نوشته ی علمی می‌خواهیم به شما بگوییم آیا ایجاد کرد سئو در مشهد بک پیوند PBN قیمت داراست یا این که نه؟ و اینکه چرا عموم بک پیوند PBN میسازند؟ می‌خواهیم در‌این نصیب با شما مصرح سخن کنیم. اذن دهید واقع در میان باشیم. عالم آن اندازه که شما تصور میکنید عادلانه وجود ندارد. بعضی وقتها علیرغم سعی ها به آنچه که حق شماست دست پیدا نمیکنید. البته بعضا از کلاهبرداران و متقلبان فارغ از اینکه لیاقت چیزی را داشته باشند از خط مش های غیر رسمی به هر چه میخواهند دست پیدا می نمایند. این موضوع راجع‌به seo نیز درست گو میباشد. هنرمندان بهینه سازی کلاه سیاه با بی توجهی بدون نقص به دستور کار های گزینش کیفیت گوگل، از روش طریق های غیرقانونی و کلاهبرداری به جایگاهی در بالاترین سکو گوگل دست پیدا می نمایند. متاسفانه در برخی از مفاد آن‌ها سوای اعمال هیچ فعالیت خاصی وارد مهم‌ترین نقاط موتور کاوش میگردند. یکی تاکتیک هایی که‌این اشخاص به عمل می‌برند تشکیل داد بک لینک و پیوند PBN میباشد. درین ورد برای شما خبرهای چندان خوشایندی نداریم. البته متاسفانه این خبرهای بد، واقعیت دارااست. 


بک لینک و پیوند PBN چه میباشد؟
بک پیوند PBN  لینک و پیوند هایی میباشد که از کانال ب تارنما ها و وب لاگ های متصل ایجاد شده است. معمولا کلیه این وبسایت ها و بلاگ ها وابسته به یک فرد می‌باشند. آن‌ها از این وبسایت ها و بلاگ ها برای تولید لینک و پیوند به تارنما مبلغی مهم خویش به کار گیری می نمایند. آن‌ها همینطور آیتم ای برای فروش پیوند های PBN برای اخذ فایده بیشتر به بقیه دارندگان وب سایت های گوناگون دارا‌هستند.

 


 ساختار یک کانال بلاگ سری شباهت هایی با یک کمپانی انتشاراتی مانند Gawker Media LLC داراست. این موسسه انتشاراتی نیز مالک وب لاگ هایی مانند Deadspin ، Lifehacker و بعضا بلاگ های دیگر میباشد. ولی این موسسه انتشاراتی تفاوت متعددی با تارنما های یافت گردیده در PBN دارااست. عمده ترین تفاوت تارنما های جان دار در کانال PBN با بقیه وبسایت ها در‌این میباشد که آنان به مکان ساخت‌و‌ساز محتوای عالی و اختصاصی بیشترین تمرکز خویش را بر ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند قرار داده اند. 
با دقت بدین نکته که ساخت‌و‌ساز پیوند های غیر طبیعی از روش بازنویسی در موتورهای کاوش جاری ساختن می‌شود، کانال PBN برای پرهیز از تشخیص این گزینه خویش را از نظر مردم پنهان نموده است. آن‌ها از ارائه دهندگان هاست های گوناگون برای هر وب سایت به کار گیری می نمایند. تا بتوانند از این طرز، ردپای دیجیتالی خویش را مخفی نمایند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد