ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

خلاصه ای بر رتبه بندی فروشنده

لحاظ مشتریان درخصوص سکو فروشنده یک فاکتور تازه و سئو در مشهد تاثیرگذار میباشد. این جایگاه علامت دهنده تجربه کلی یک مشتری از مارک شما میباشد. سکو بندی در زیر تبلیغات متنی ظواهر میشود و به مشتریان امداد می‌نماید برندهای قابل پشت گرمی را شناسایی نمایند. همین‌طور این مرتبه به کوشش تبلیغاتی آن مجموعه از برندها امداد می‌نماید.

 این درجه بندی معمولاً درباره ی برندهایی شکل می گیرد که دارنده ۱۵۰ کامنت غیروابسته و یا این که سکو 3.5 یا این که فراتر باشند. درجه بندی فروشنده دارنده آرم ۱ تا ۵ میباشد که بوسیله ستاره های سبز و خیر زردرنگ (نشانه دهنده جایگاه بندی جنس) معین می‌گردد.

اینک ریویو گوگل مشتری میتواند به درجه ‌بندی فروشنده یاری دهد. البته در صورتی بیشتراز ۱۵۰ کامنت برای شما وجود نداشته باشد، ریویو گوگل مشتری تیتر «عدم جایگاه بندی» را علامت می‌دهد.

 

فعال سازی ریویو گوگل مشتری

فعال کردن ریویو گوگل مشتری برای تارنما
 اگر که حال دارنده Google Trusted Store باشید، به صورت خود کار به Merchant Center  منتقل خواهید شد. در این‌حالت نگرانی نیست. فرآیند نام نویسی آسوده میباشد که‌این خویش یکی‌از مزیت های ریویو گوگل مشتری میباشد.

 قبل از استارت، سایت شما بایستی دارنده یک ورقه پذیرش توصیه جداازهم باشد. دراین‌صورت میتوانید کد جاوا اسکریپت را به آحاد صفحه های اضافه نمایید. همینطور وبسایت شما می بایست دارنده شیت تاییدیه Encrypted گردیده باشد که از HTTPS استعمال نماید. در صورتیکه وبسایت تان با این معیارها انطباق دارااست، به راحتی می‌توانید ریویو گوگل مشتری را فعال سازی نمایید.

 او‌لین قدم، تولید یک حساب Merchant  میباشد. قدم های تحت را برای فعال کردن ریویو گوگل مشتری جاری ساختن دهید:

بر روی سه نقطه آیکون سمت راست کیبورد فرمائید.
بر روی دکمه Google Customer Reviews کلیک نمائید. 
به Google Customer Reviews  رفته و بر روی مورد Enable  کلیک فرمایید تا ریویو گوگل مشتری شما فعال خواهد شد.
کد کمپانی در نظرسنجی را به وبسایت اضافه کرده و آن را نسخه برداری نمائید.
این کد نشاندار را به هر کجای تارنما خویش اضافه فرمایید.
 قبل از آنکه این کد را اضافه فرمائید، سیستم از شما میخواهد تا قانون ها ریویو گوگل مشتری را بپذیرید. پس از تایید و نام نویسی توفیق آمیز ریویو گوگل مشتری شما تحت عنوان یک نرم‌افزار در Merchant Center تصویب میگردد. 

 همان طور که مشاهده کردید این روند بسیار سهل و آسان میباشد. اکنون ریویو گوگل مشتری در ۲۳ مرزو بوم در دسترس میباشد. این کشورها مشمول چین، کانادا، بریتانیا، آلمان، آمریکا و یک‌سری سرزمین دیگر میباشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد