ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

گوگل الگوهای Browsing را در لحظه و به صورت عینی سر و شکل می دهد

زمان متعددی از زمانم را بدین دستور سئو در مشهد تخصیص دادم که آیا میتوان گوگل را به نوعی اغوا کرد که مورد متبوع منرا توسعه دهد؟
در تصویر(گیف) ذیل مشاهده می‌کنید که چه‌گونه  PAA های مرتبط با کلمه ی Van را با کلیک کردن روی پرسش “Can I put my vans in the washing machine?”  می اقتدار بسط بخشید. و بعد از آن همین فعالیت برای کلمه و واژه ی “mildew” به سرویس دریافت شد و اینبار “How do you get the mildew smell out of clothes” گزینه کلیک کردن قرار گرفت.
 
همین فعالیت با “organic سئو” مجدد تکرار شد و همان گونه ه مشاهده میکنید نتیجه ها 100+ PAA Black Hole بود(بیش 100 سیاه گودال). نتیجه ها اینجانب از “how to clean leather” به “what is بهینه سازی” و “what do you mean by organic search” تغییر‌و تحول کردند(زیرا گیف درین نصیب سرگیجه به همپا می‌آورد به قرار دادن اسکرین شات بسنده کرده ایم):


 

2. خط نقطه پایان مطلقی نیست؛ مرزها دینامیکی پباده سازی گردیده اند

زمانی فعالیت بسط PAA را ادامه می دهم و این چرخه حالتی تکراری و خسته کننده به خویش می‌گیرد(بیشتراز 300 آیتم)، گوگل مجدد دو PAA ابتدایی را توصیه میدهد و میگوید:
“We aren’t sure what else to provide, are you interested in these again?”
به نوعی میگوید که موضوعات مرتبط با دعوا به اتمام رسیده میباشد، هنوز به ادامه دادن همین چرخه عشق دارید؟
مثالی از این حادثه را مشاهده فرمائید، اینجانب برای “mitosis” مبادرت کردم و عمل را تا 300 PAA ادامه دادم؛ مجدد به “What is Alexa ranking based on?” و “What is the use of backlinks?” رسیدم.
 
این چرخه من را خاطر صحبتی که با یکی مهندسان machine learning در شرت گوگل داشتم انداخت؛ وی اذعان کرد هنگامی سبک ML نمی تواند تصویری خاص را شناسایی نماید به مکان اعلام کردن ‘I don’t know’ یا این که نمی دانم به طور اتوماتیک اعلام می نماید “Men talking on cell phone” ؛ متوجه می باشید که قصد دارم به چه چیزی برسم؟
هنگامی شما عملکرد میکنید که از چرخه ی ثابتی بیرون گردید گوگل در مقابل شما می ایستد و کارایی دارااست شما‌را به PAA های اول و آن هایی که خودش بیشتر دوست دارااست غالب شود.
یعنی گوگل تلاش می نماید 3 الی 4 PAA اول را به شما زور نماید.


3. با بسط یک پرسش به سوالاتی ظریف، منحصر به فرد و شبیه در به عبارتی مسئله برسید

با این طرز خیر فقط به مربوط ترین PAAها دست مییابید بلکه میتوانید حدود و قصور موضوعات مهم را معین فرمائید.
مثلا در گیف زیر اینجانب \"What is the definition of بهینه سازی?\" یا این که تعریف و تمجید بهینه سازی را دستمایه ی همین تست قرار داده ام.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد