ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

نقش سئو در طراحی سایت چیست؟

توجه داشته باشید که برخی از این نکات و فرایندها بهتر میباشد در طی ساخت وب سایت در حیث گرفته شوند. سایتی که ساختار با صرفه داشته باشد، خزنده‌های گوگل را بیشتر راضی خواهد کرد. و سئو در مشهد راحت تر خواهد بود.

با صرفه‌سازی نشانی (url) صفحه ها وب سایت
گوگل به نشانی همگی صفحه ها وبسایت اعتنا می‌نماید. هر چه این نشانی‌ها کوتاه‌خیس، خواناتر و دارای ارتباط‌خیس باشند، بهتر میباشد.

تحقیق عبارات کلیدی keyword research
مراد از تحقیق کلمه ها کلیدی این میباشد که تحلیل نمایید مخاطبان نیازهای خویش را با چه کلماتی در وب جست‌وجو می‌نمایند. با این پژوهش ها می توانید محتوای وب سایت را مبنی بر نیازهای مخاطبان ایجاد فرمایید. برای یافتن این عبارات ابزارهای مختلفی وجود دارااست که در یک نوشته ی علمی دیگر کامل به آنان می پردازیم.

باصرفه‌سازی تیتر seo meta title
تیتر بهینه سازی به عبارتی تیتری میباشد که در در کاغذ گوگل اکران داده می‌گردد. یک تیتر دیدنی گزینش نمائید که  واژه و کلمه کلیدی اساسی در آن به عمل رفته باشد. این تیتر را کمتر از ۵۵ کلمه و واژه گزینش فرمائید و با تگ H۱ قرار دهید.

باصرفه‌سازی ساختار متن
این عمل را با به کار گیری از سرنویس‌های H۱، H۲، H۳ و … ایفا می‌دهید. تیتر با سرنویس H۱، تیترهای مهم با H۲ و زیرشاخه‌های آن ها با H۳ و … مشخص و معلوم می شود. این فعالیت هم به گوگل یاری می‌نماید ساختار متن‌تان را بهتر تشخیص بدهد و هم یوزرها نظم بهتری در نوشته می بینند.

باصرفه‌سازی انکرتکست‌ها
خواسته از انکرتکست لینک و پیوند‌هایی میباشد که باطن متن قرار می‌دهید. این لینک و پیوند‌ها بایستی دارای ربط به مسئله باشند و واژه و کلمه کلیدی در آنان به عمل رفته باشد.

با صرفه‌سازی توضیحات متا  meta description
توضیحات متا به عبارتی متنی میباشد که در صفحه های جست‌وجوی گوگل اکران داده می شود. در قبل تعداد لغات این متن حدود ۱۵۵ واژه بود ولی اکنون این تعداد کمتر گردیده‌است. در توضیحات متا می بایست با به کارگیری از لغات کلیدی معمولی و جاری محتوای شیت را به مخاطبان معرفی فرمایید.

باصرفه‌سازی چگالی عبارات کلیدی
نیازی وجود ندارد متن را مملو‌از لغت ها کلیدی نمائید. کلمه ها را در متن به سیرتکامل‌ای توزیع فرمایید که کاربر و گوگل هر دو منظورتان را متوجه شوند. متنی که آکنده از عبارات کلیدی و جمله ها مبهم باشد محتوای موءثر برای مخاطب شناخته نمی شود.

لینک و پیوند‌سازی درون تارنما
لینک و پیوند‌سازی یا این که لینک و پیوند بیلدینگ قضیه حساسی میباشد. بخشی از آن مرتبط با لینک و پیوند دادن به تولیدها و صفحه های داخلی تارنما میگردد و نصیب دیگری نیز مرتبط با پیوند دادن به سایت‌های دیگر که مربوط به مورد می باشند می‌گردد.

درباره ی این نصیب دوم نگرانی‌هایی وجود دارااست. ممکن میباشد نگران بشوید که برای تارنما حریف تبلیغ می کنید. البته بایستی اعتنا داشته باشید که در عین درحال حاضر محتوای برگه خودتان را به آن وبسایت خوب دیگر دارای ربط کرده‌اید و شاید حتی گوگل متوجه گردد که وب سایت شما محتوای بی نیاز‌تری داراست.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد