ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

سئو چیست؟

seo چه می باشد

بهینه سازی (بهینه سازی) یا این که seo برای موتورهای کاوش


، به خواسته پیشرفت در عملکرد وبسایت شما براساس استاندارهای موتورهای کاوش و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این نحوه اجرا می گیرد. فاکتورهای متعددی در seo وب سایت شما تاثیرگذارند، از کلمه ها بکار رفته در متن و محتوا تا لینک و پیوند‌های ورودی به وب سایت شما و سئو در مشهد  از وب سایت‌های دیگر، بعضی وقتها حصول اعتقاد از ساختار مطلوب وب سایت شما برای موتورهای کاوش را seo مینامیم.


مهم ترین سوالی که یوزرها از خویش می پرسند آن میباشد که تعریف‌و‌تمجید ظریف seo چه چیزی است. seo تیم کار هایی میباشد که در ساخت وب سایت، گزینش استراتژی محتوایی و ایجاد محتوا ایفا می دهیم تا منزلت بهتری در حاصل جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای وبسایت جذب کنیم.


اما seo به همین جا تمتم نمیشود عبارت بهینه سازی مخفف سه واژه و کلمه Search Engine Optimization میباشد که در معنای seo تارنما برای موتورهای کاوش میباشد. امروزه این معنی به Search Experience Optimization تغییر تحول یافته که برابر میباشد با سئو تجربه کاربری از کاوش، به عبارت دیگر بایستی برای رضایت مخاطب از سود یافت گردیده نیز اهمیت ویژه ای قایل شویم


معنا بهینه سازی صرفا مرتبط با موتورهای کاوش وجود ندارد بلکه مطلوب سازی وب سایت برای بازدیدکنندگان نیز از فاکتورهای مهم آن هست. بطوریکه در چندین سال اخیر سیاست‌های گوگل با انتظارات بازدیدکنندگان از تارنما‌ها همسو گردیده‌است.


تاثیر خوی یوزرها بر seo چه چیزی است؟


الگوریتم های تازه گوگل به ویژه الگوریتم RankBrain سعی میکنند تا کردار یوزرها هنگام کاوش را تحلیل کرده و متناسب با به عبارتی مرتبه بندی حاصل را باصرفه نمایند. هر مجال استفاده کننده عبارتی را در گوگل کاوش میکند و یک یا این که تعدادی سود جان دار در پیشنهادات گوگل را تعیین خواهد کرد. گوگل به تعیین یوزرها اعتنا متعددی خواهد کرد. بعنوان نمونه در صورتی‌که یک تارنما در درجه پایینی از حاصل گوگل باشد اما یوزرها متعددی بر روی آن کلیک نمایند گوگل منزلت این وب سایت را بهبود خواهد بخشید.


علاوه براین مجال حضور یوزرها در یک وب سایت تا جستجوی مجدد در گوگل اهمیت ویژه ای خواهد داشت. از زمانیکه مخاطب وارد تارنما شما می‌شود تا زمانیکه دوباره به عبارتی عبارت یا این که عبارتی شبیه با آن را در گوگل کاوش میکند Dwell Time  نامیده می‌گردد. در‌حالتی که دوست دارید بدانید تاثیر خلق و خوی یوزرها بر بهینه سازی چه می باشد توصیه می‌کنیم نوشته‌علمی RankBrain چه می باشد

 را مطالعه فرمایید.


آکادمی وبسیما با برگزار عصر های حضوری در موضوع عصر یادگرفتن بهینه سازی، یادگرفتن گوگل وبسمتر و یادگرفتن seo کلاه خاکستری به شما یاری میکند که گروه ای گرانبها از علم و تجربه را در وقتی کوتاه کسب کرده و مقام خویش را در حاصل کاوش بهبود دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد