ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

قصه گویی در محتوا ؛ استوری تلینگ چیست؟


سابق ترین و ماندگارترین هنر انسانی را می اقتدار روایت گویی نامید  سئو در مشهد که با بسط دانش بر بها های آن افزوده میباشد. روایت گویی در محتوا کادو ای از آیین و سنت های ماست که نشان ای از تمدن یک جامعه و قبلی ی آن جامعه را دارد.

از مقطع و مجال هایی که آدم های ابتدا به گرد هم عده می شدند و در کنار حریق می نشستند ماجرا گویی وجود داشته میباشد که مثالی از آن پدربزرگ ها و مادربزرگ های ما می باشند،که متاسفانه امروزه به جهت پیشرفت تکنولوژی و وجود ابزارهای تکنولوژی و نبود فرهنگ و تمدن استعمال از آن و مشاغل طاقت فرسا و مشغله های کاری و فکری خانواده ها از این نشست ها کاهش پیدا کرده میباشد و یا این که حتی قابل مشاهده وجود ندارد.

تعریف و تمجید روایت گویی در ساخت محتوا
ماجرا گویی یک تجربه ی عمومی ست که برای همگی ی آدم ها چهره داده میباشد به نترسی می اقتدار اظهار کرد اکثر بشر ها و یا این که حتی تمامی ی آدم ها دارنده خاطراتی با تیتر ماجرا گویی و داستان گویی پدران و مادر‌ها و شیرین خیس از آن ماجرا گویی پدربزرگ ها و مادربزرگان دارا‌هستند.

داستان گویی یک هنر ماجرا به صورت شفاهی ست که در آن روایت گو با یک یا این که تعدادی استفاده کننده در کارش سهم دار میباشد.روایت گویی به جهت رابطه بدون واسطه ش با مخاطبانش یک هنر بازی با قلب و روح و جسم کاربر میباشد به صورت رابطه دهن داستان گو و قوه ی شنوایی شنوندگان.

داستان گویی در طریق ی دیرین و سنتی ش رابطه بدون واسطه و بی واسطه در بین داستان گو و شنوندگان میباشد.در روایت گویی به نحوه و مدل نو نیز یک هنر شنیداری میباشد گویا ی یک شکلی از مشاجره و ارتباط ی میان فوءاد و روح آدم های قرن بیستم میباشد.

داستان گویی یک طرز ی از گفتن ماجرا هاست که گهگاه به صورت نثر و گهگاه به صورت نظم صورت میگیرد.این نکته لازم به ذکر میباشد که روایت گویی تاریخچه اش به مجال حالا برنمیگردد و محصور به کتاب ها و نوشته ها نمیشود،بلکه ماجرا گویی پیش از به وجود داخل شدن خط و تایپ کردن کتاب ها و نوشته ها وجود داشته میباشد و اکثری از داستان ها و افسانه ها از روش نقل و نسل به نسل و به صورت ماجرا گویی و روایت گویی مندرج میباشد.

همان گونه که گفته شد روایت گویی به جهت”تجربه مشترک دربین بشر ها” در اکثری از تمدن ها و اقوام تحت عنوان یک سرگرمی و یک علامت و نماد از فرهنگ وتمدن هر ملتی میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد