ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

۹ روش سئو منفی و راهکارهای مقابله با آن‌ها


seo منفی (Negative بهینه سازی) یا این که سئو در مشهد سیاه به طرز‌ها و ترفندهای غیراخلاقی از seo تارنما اطلاق میشود که به‌‎واسطه آنان می‌اقتدار برروی مرتبه اینترنت‌وب سایت‌های حریف در حاصل جستجوی گوگل تاثیر منفی گذاشت. در‌این نوشته‌علمی شمارا با ۹ شیوه seo منفی و راهکارهای مفابله با آن آشنا خوا‌هیم کرد.



بهینه سازی منفی یک قضیه گفت و گو برانگیز در فضای سئو میباشد و مطمئنا درمورد آن زیاد شنیده‌اید. البته بهینه سازی منفی چه کاری جاری ساختن میدهد؟ ضایع کردن درجه حریف حقیقتا تا چه حد سهل میباشد؟ و به چه شکل می بایست بفهمید که کسی در عملکرد میباشد شمارا با بهینه سازی منفی از رقابت بیرون نماید؟ آیا راهی می باشد که شما‌را از seo منفی در امان داراست؟


در‌این نوشته‌ی علمی ما سعی کردیم تا پاره ای به‌این زمینه بپردازیم.


seo منفی بیرون از وبسایت

همان گونه که از نام آن پیداست seo منفی از روش offpage یا این که بیرون از تارنما فارغ از هیچ‌سیرتکامل دخالت در درون وبسایت، آن را غرض قرار میدهد، که‌این فعالیت به صورت معمول با بازنویسی بک‌لینک و پیوند‌های وب سایت یا این که اسکن فرنگی مطالب همدم میباشد.


۱. Link farm یا این که مزرعه لینک و پیوند

در کل یک لینک و پیوند اسپم تک (حتی در صورتیکه در باطن وب سایت قرار داشته باشد) می تواند جایگاه‌بندی وب سایت را وخیم نماید. به همین استدلال میباشد که بهینه سازی منفی مجموعاَ دربرگیرنده لینک و پیوند‌هایی از گروهی از وب سایت‌ها یا این که مزارع لینک و پیوند میباشد.


یک مزرعه پیوند، قطبی از اینترنت‌تارنما‌های به هم پیوسته میباشد. اصولا این وبسایت‌ها از لینک و پیوند‌های یکدیگر برای ارتقاء محبوبیت صفحه ها تارنما خویش به کار گیری می‌نمایند. یکی‌از نمونه‌هایی که می‌قدرت برای مزرعه پیوند اسم موفقیت PBN میباشد. PBN کانال‌ای از تارنما‌هایی میباشد که تنها برای تولید لینک و پیوند ساخت گردیده‌اند و معمولا وابسته به یک نفر می باشند. بیشتر PBN ها از دامنه منقضی تشکیل‌شده‌اند. این بدان معنا میباشد که وبسایت‌ها معمولا بعضا از بک‌پیوند‌ها را عده‌آوری کرده و انقضای آن تا هنگامی میباشد که آنها بخشی از PBN هستند.


مهاجمان ممکن میباشد تعداد متعددی از لینک و پیوند‌های متنی را در شیت جایگاه‌بندی قرار دهند که‌این پیوند‌ها ممکن میباشد دقیقا مطابقت با صنعت کسب‌وکار شما نباشند یا این که ممکن میباشد انکر تکست (متن لینک و پیوند) لغات کلیدی شما‌را دربرگیرنده شوند تا به حیث رسد که شما نمایه لینک و پیوند پروفایل خویش را ویرایش کرده‌اید.


یک مثال حقیقی از حمله بهینه سازی منفی در دنیای حقیقی وواقعی تارنما WP Bacon میباشد که یک وبسایت پادکست در رابطه وردپرس هست. این وبسایت با هزارن پیوند که انکر تکست فیلم پورنو گزینه حمله قرار گرفت. بعداز آن در حین 10 روز WP Bacon رنکینگ کلمه ها کلیدی گوگل حدود 50 پلکان کاهش یافت. ولی این روایت نقطه پایان خوشی داشت چراکه مدیریت اینترنت مستر پرونده خویش را به یار و همدم پیوند‌های اسپم که وبسایت را گزینه حمله قرار داده بود فرستاد و سرنوشت توانست با حل این قضیه درجه خویش را بهبود دهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد