رسیدیم به مهمترین نصیب نوشتهی علمی، در حال حاضر می بایست سئو در مشهد ببینیم چهطور بایستی عنا وین / هدینگ ها را به متن خویش اضافه کنیم؟
درصورتی که از وب سایت های وردپرس به کارگیری میکنید، برای جاری ساختن این فعالیت یکسری شیوه وجود دارااست:
1.از روش ویرایشگر
بی آلایش ترین رویکرد برای افزودن تیتر محتوا، از روش ویرایشگر میباشد. در صورتیکه از ویرایشگر نو new Gutenberg block editor به کار گیری میکنید، میتوانید بر روی دکمه + کلیک کرده و \"تیتر / هدینگ\" را تعیین فرمائید. بعد، عنوانی را که میخواهید اضافه فرمائید را تعیین فرمائید.
اضافه کردن عنا وین / هدینگ ها از روش new Gutenberg block editor
در شرایطی که هنوز از ویرایشگر کلاسیک (classic editor) به کار گیری میکنید، این عمل نیز سهل میباشد. برای افزودن تیتر / هدینگ محتوا از روش این ویرایشگر، می بایست نخست به تب visual ویرایشگر رفته و آنگاه \"هدینگ1 / تیتر 1\" یا این که هر تیتر دیگری را از فهرست کشویی برای محتوا تعیین فرمائید.
اضافه کردن عنوان ها از روش classic editor
2. به کار گیری از HTML
همینطور میتوانید هدینگ ها / عنوان ها را با به کارگیری از HTML اضافه نمایید. برای افزودن عنوان ها از روش این طریق، می بایست در ویرایشگر کلاسیک، به تب textرفته (یا این که مستقیماً در کد اضافه فرمایید.) و از تگ های هدینگ / تیتر
؛
؛
و غیره برای گزینش هر نوع تیتر / هدینگ به کارگیری نمائید. هر تیتر محتوا را با تگ بسته مانند
به نقطه پایان برسانید.
اضافه کردن عنا وین از روش HTML
علاوه بر این، در block editor ، میتوانید دربین visual editor جابجا گردیده و یا این که به طور HTML دستکاری فرمائید. برای ایفا این فعالیت، روی سه نقطه عمودی در نوار ابزار ویرایشگر ( یا این که به عبارتی editor ) کلیک فرمایید. بعد، مورد Edit as HTML را تعیین نمایید. مثل این:
اضافه کردن هدینگ از روش HTML
استعمال از عبارت یا این که واژه کلیدی در زیرعنوان های محتوا
هدینگ یا این که تیتر های محتوا به شما فرصتی عالی میدهند تا از واژه و کلمه کلیدی مهم خویش (یا این که هم معنی های آن) به صورت پر رنگ ای به کارگیری فرمایید. با اعمال این عمل، تماماً معلوم میگردد محتوای برگه راجعبه چه میباشد.
با اضافه کردن عبارت یا این که واژه کلیدی اساسی خویش به زیرعنوان ها، بر اهمیت آن تأکید میکنید.
ولی مواظب باشید که دراین عمل زیاده روی نکنید.
عبارت یا این که واژه کلیدی خویش را در جایی که منطقی میباشد اضافه نمائید و در جایی که وجود آن مفهوم و الزامی ندارد، آن را کنار بگذارید.
Yoast بهینه سازی
قادر است با استعمال از کلمه و واژه کلیدی در محاسبه عناوین به شما یاری دهد.
پس از وارد کردن عبارت خویش در فریم متا Yoast بهینه سازی، این پلاگین ارزیابی می نماید که آیا از این عبارات، به اندازه کافی در زیرعنوان به کارگیری نموده اید یا این که نه.
در Yoast بهینه سازی، در شرایطیکه در 30 تا 75٪ از زیرعنوان های محتوا از عبارت کلیدی استعمال فرمایید، یک دایره سبز رنگ اخذ خواهید کرد.
به خیال داشته باشید کهاین پلاگین، صرفا زیرعنوان های H2 و H3 را نظارت خواهد کرد.
ولی پلاگین Yoast بهینه سازی Premium میتواند کلمات یا این که لغت ها کلیدی هم معنی را نیز تحقیق کند.
Yoast سئو قادر است با به کارگیری از واژه کلیدی در نظارت عنوان ها به شما یاری دهد.
به چه شکل لغات کلیدی را به زیرعنوان ها اضافه کنیم؟
اینکه چهطور لغات کلیدی خویش را به هدینگ / تیتر فرعی محتوا اضافه فرمائید، به پاراگرافی که به آن متصل میباشد بستگی دارااست. هر جمله در متن شما بایستی اطلاعاتی در رابطه مسئله گزینه دعوا در مشت خواننده قرار دهد.
به این ترتیب، مدام می بایست بتوانید عبارت یا این که واژه و کلمه کلیدی خویش را به یک یا این که تعدادی پایین تیتر محتوا اضافه نمایید.
برای اینکار می بایست تعدادی پرسش در زمینه ی ساختار نوشته ی علمی خویش بپرسید.
آیا متن اینجانب در رابطه موضوعی میباشد که در عبارت یا این که کلمه و واژه کلیدی توضیح داده گردیده است؟ در غیر این شکل، آیا می بایست یک عبارت یا این که واژه کلیدی دیگری تعیین کنم؟
آیا زیرعنوان های فعلی اینجانب دقیقاً آنچه را که در ذیل آنها مشاجره میکنم تعریف می نمایند؟
کدام جمله بیشترین رابطه را با زمینه و کلمه ها کلیدی داراهستند؟
این گزاره ها در امر مورد و لغت ها کلیدی، به چه سوالاتی جواب میدهند؟
جواب دادن بدین سوالهای به شما یاری می نماید تا عبارت اساسی را به یک یا این که تعدادی زیرعنوان محتوایخود اضافه نمایید.
درصورتی که نمی توانید این فعالیت را اعمال دهید، احتمالاً بایستی به پرسش شماره یک برگشته و توشه دیگر آن را از خویش بپرسید!
در حالتیکه با این فعالیت اختلال شما برطرف نشد، در ارتباط تایپ کردن متن و ساختار متن بیاموزید تا روءیت کرد بدیهی تری در خصوص ساختار یک قطعه خوب پیدا فرمائید. واژه و کلمه کلیدی شما بایستی در ارتباط مورد مهم باشد. بدین ترتیب، می بایست بتوانید آن را به تعدادی تیتر فرعی محتوا اضافه نمایید.