ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

کلمه کلیدی مترادف و هم معنی را انتخاب کنید


به‌این نوع تعیین لغات ، واژه و کلمه کلیدی lsi  گفته می گردد  سئو در مشهد  و یکی‌از مهم‌ترین استراژی های گزینش لغات بر مبنا seo می‌باشند.


الگوریتم های تازه گوگل عشق متعددی به لغات مترادف واژه مهم دارا‌هستند.


مترادف و هم معنی بودن در اینجا در معنای هم معنی بودن وجود ندارد ، بلکه همراستا بودن و هم راستا جنبش کردن کلمه و واژه ها برای گوگل اهمیت داراست.


از جمله فرض نمائید تعیین کلمه و واژه کلیدی اساسی شما برای یک مقاله ، ساخت سایت میباشد. در‌این‌صورت‌ لغات مترادف و هم معنی مواقعی مثل : هزینه هاست و دامنه ، تارنما داینامیک ، کمپانی پباده سازی تارنما و… میباشند. کل این عبارت ها به نوعی با هم در زمینه‌ی می‌باشند.


به انگیزه اینکه گوگل امروزه بر طبق کردار یوزرها وب سایت ها را جایگاه بندی می نماید ، لغت ها مترادف و هم معنی یا این که lsi  اهمیت متعددی دارا‌هستند و رابطه پنهان عبارات را علامت می‌دهند.


استراتژی به کارگیری کلمه و واژه کلیدی ترکیبی در صفحه های تارنما

نیازی وجود ندارد که مطلقا واژه و کلمه کلیدی از یک کلمه ساخته شده باشد ، اولا لغات کلیدی تک کلمه ای رقابت سنگینی برای seo دارا‌هستند و در ثانی کلمه ها ترکیبی در عین اکنون که شل خیس شمارا به سکو های بالای گوگل می‌رسانند ، هدفمند و با امکان جابجایی پیام به استفاده کننده می‌باشند.


معمولا کلمه ها دو و سه واژه ای مطلوب ترین گزینش کلمه و واژه های کلیدی یک شیت وبسایت می‌توانند باشند.


چگالی و تعداد مطلوب کلمه و واژه کلیدی در صفحه ها وب سایت

در قبل شما هرچقدر که درصد به کارگیری از کلمه و واژه کلیدی نسبت به مجموع متن را بالا می بردید می توانستید به seo امیدوار باشید و خیلی از اشخاص تعداد متعددی از این واژه و کلمه ها را در هرجا برگه قرار می دادند. ولی گوگل این فرآیند را با تغییر تحول و بروزرسانی الگوریتم های خویش تغییر‌و تحول اعطا کرد.


معمولا چگالی و درصد استعمال از یک واژه کلیدی نسبت به تک تک عبارات شیت نباید بیشتر از 2.5 درصد باشد و همینطور چگالی کمتر از 0.5 درصد نیز سفارش نمی‌شود.


آیا میدانید استعمال بیش تر از حد از یک عبارت موجب جریمه وبسایت و حذف آن از گوگل میشود؟


توصیه میکنیم نوشته‌ی علمی روبرو را مطالعه فرمایید : انگیزه حذف صفحه های وبسایت از گوگل




استعمال مستقل از واژه کلیدی در یک خط یا این که جمله

تا حدود 1سال پیش گوگل کلمه ها کلیدی ترکیبی را در شرایطی‌که یک کلید کلمه اکانت می‌کرد که مجموع عبارت پشت سرهم قرار می گرفت. اما امروز چنین وجود ندارد ، از جمله کلمه و واژه کلیدی خرید بکلینک را در لحاظ بگیرید.


خرید بکلینک ، خرید ارزان بکلینک ، بکلینک را از کجا خرید نماییم؟ هر سه این لغات تحت عنوان کلمه و واژه کلیدی به اکانت می‌آیند.


به کار گیری از کلمه و واژه کلیدی در اولی گزاره صفحه ها

مطلقا از عبارات کلیدی مد حیث خویش چه به طور مستقل و چه متواتر در اولی گزاره متن به کارگیری نمایید. حتی الامکان کوشش نمایید در خط نخستین از آن استعمال فرمایید. این برهان برای بهینه سازی خیلی اهمیت دارااست.


در اکثری از مواقع که متا تگ توضیحات برای گوگل جذابیتی نداشته باشد ، این موتور کاوش خط یا این که جمله ابتدایی متن را تحت عنوان توضیحات مهم به ثبت می رساند.


همینطور بایستی عملکرد فرمائید که واژه کلیدی را کلاً متن پخش نمائید خیر اینکه در یک گزاره تعداد متعددی مصرف شود و در سایر پاراگرافها هیچ موردی یافت نشود.


به فعالیت بردن واژه کلیدی در alt  تصاویر صفحه های تارنما

یکی‌از فاکتور های سئو تصاویر صفحه ها تارنما به کار گیری از واژه و کلمه کلیدی تعیین گردیده در متن جایگزین یا این که تگ alt  تصاویر تارنما میباشد. از آنجایی که موتورهای کاوش تصاویر را مانند url  ها ایندکس می نمایند بسیار اصلی میباشد که قطعا از کلمه ها کلیدی و یا این که دستکم بخشی از عبارت در تگ alt  تصاویر تارنما استعمال نمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد