ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

شناسایی محتویات بی ارزش توسط گوگل چگونه است؟


مدام کلام از این میباشد که محتوا، سلطان میباشد! خب این پاراگراف یعنی چه؟  سئو در مشهد  معنا ظریف این پاراگراف صرفا در کار قابل شم میباشد. زمانی میاییم و محتویات بی قیمت بعضا تارنما ها را با جایگاه آن ها آنالیز میکنیم می بینم که بی ربط وجود ندارد. شناسایی محتویات بی بها کاری میباشد که بوسیله الگوریتم های توسعه یافته گوگل کشف میشوند.

شناسایی محتویات گرانبها به به عبارتی اندازه قابل کشف به وسیله الگوریتم های گوگل میباشد که بتواند فعالیت جایگاه بندی وب سایت ها را جاری ساختن دهد.

پیرو این مقاله می‌خواهیم بفهمیم شناسایی محتویات بی بها به وسیله گوگل چه‌طور اعمال می‌شود تا ما آن امور را ایفا ندهیم. پس در پی با تحلیل این مورد ها با کدنویسی به لهجه معمولی یار باشید.

برای نظارت این مسئله می‌اقتدار فهرستی بلند بالایی از معیارهای گوناگون در حیث گرفت؛ جزئیاتی نظیر خلق یوزرها، سرعت بار گذاری صفحه ها و یا این که اشتباه‌ های املایی به عنوان مثال این مفاد می‌باشند؛

ولی آنچه بایستی در لحاظ داشت این میباشد که گوگل معمولاً رسما از معیارها و به‌روزرسانی‌های خویش سخن نمی‌نماید و اکثری از الگوریتم‌های گوگل به صورت یک سر مگوی مانده‌اند.

با این وصف، آنچه کارشناسان مطرح می‌نمایند، سود‌ی کسب و کار و نتیجه ها تست‌های متفاوت آن ها میباشد. طبق آمار گوگل، هر روز میلیون‌ها نوشته‌علمی تازه در وبسایت‌ها و وب لاگ‌ها منتشر میشوند که نصیب قابل توجهی از آنان با مقصود قرارگیری در سکو‌های در آغاز تولیدشده‌اند و در ظاهرً گوگل نیز با وجود اینکه یک ماشین اپ‌ریزی‌شد‌ه‌است، در اکثر زمان ها مورد ها به خیر و خوبی میتواند کیفیت محتواهای منتشر گردیده را تشخیص دهد.


توصیه ما به شما!
 شناخت با اشکال الگوریتم بهینه سازی گوگل برای برنامه نویس ها اینترنت
اما می بایست اعتنا فرمایید خوی گوگل در ازای محتوای انگلیسی با محتوای فارسی پاره ای گوناگون میباشد (تشخیص و ادراک محتوای انگلیسی برای گوگل بسیار معمولی‌خیس میباشد)، ولی سؤال اساسی این میباشد که چه گونه گوگل با به کارگیری از ربات‌های خزنده‌ی خویش کیفیت محتوای را می‌سنجد؟

چه چیزی کیفیت را برای گوگل مفهوم می‌نماید؟

خب، مطمئناً گوگل معیارهایی برای تشخیص محتوای باکیفیت از محتوای بی کیفیت داراست که برخی از آنان برای ما بسیار بدیهی می باشند و برخی دیگر جذابیت خاصی دارا هستند. بدین ترتیب …

گوگل به محتوای یکتا (به عبارتی محتوای یونیک!) نیاز دارااست و می خواهد مطمئن گردد مطالبی که به دست یوزرها می رسد از بها بالایی برخوردارند. در سود، صرفا با تغییر و تحول عبارات و کلمه ها نمی‌اقتدار محتوایی غیرتکراری و ولی گرانبها و اثرگذار ساخت کرد.

گوگل عشق و علاقه اکثری به پیوند‌های طبیعی داراست که به صفحه ها گوناگون اشاره می‌نمایند. این لینک و پیوند‌ها در‌صورتی‌که از تارنما‌های دارای اعتبار و زیادی باشند، از نگاه گوگل بدین معناست که برگه متبوع از کیفیت بالایی شامل است و یک مرجع مطلوب و غیرتکراری به حساب می‌آید که اکثری به مطالب آن استناد کرده‌اند.

همینطور گوگل به کیفیت لینک و پیوند‌های اخذ گردیده بوسیله یک کاغذ نیز اهمیت می دهد. این پیوند‌ها چه فرنگی باشد و چه داخلی، در صورتی‌که از صفحاتی کیفیت عالی و با درجه بالا اخذ شوند، به‌تیتر معیاری برای سنجش محتوای کیفیت بالا در لحاظ گرفته می گردد.

افزون بر تک تک این مفاد، شاید دیدنی باشد که گوگل حتی به برخورد یوزرها در نصیب بینش‌ها نیز اهمیت می دهد و از این نحوه معیار عشق یا این که اعتنا یوزرها به محتوای کاغذ را می‌سنجد. در واقعیت یکی‌از معیارهای مهم گوگل برای سنجش محتوای کیفیت خوب این میباشد که محتوای کاغذ، به سوال ها یوزرها جواب دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد