ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

چرا الگوریتم google hilltop بر سئو اثر میگذارد؟


در سال ۲۰۰۳، الگوریتمی به اسم تپه (google hilltop algorithm) به وسیله گوگل معرفی شد سئو در مشهد  که‌این الگوریتم برای موتورهای کاوش و همینطور seo اصلی بود. به طوریکه پس از سپری شد ۱۷ سال از نشر آن، همچنان تاثیرات خویش را در seo تارنما می‌گذارد. فردی که خویش را تحت عنوان دارای تخصص بهینه سازی معرفی می نماید، نیاز دارااست اطلاعاتی در رابطه اشکال الگوریتم ها به خصوص الگوریتم هیلتاپ بدست آورد، برای شناخت با این الگوریتم سکو دهی، یاور ویکی دمی باشید.

  معرفی الگوریتم های گوگل و تاثیر آنان در seo (آپ دیت 2020)
الگوریتم hilltop چه می‌باشد؟
غرض مهم الگوریتم hilltop شناسایی صفحه ها دارای اعتبار میباشد تا بتواند مبتنی بر لیاقتشان به آنان جایگاه دهد. Hilltop algorithm، برای مثال الگوریتم هایی میباشد که با همیاری pagerank به شناسایی صفحه های خبره و کارشناس و معتبر میپردازد.

طریق  شناسایی Hilltop  بدین سیرتکامل میباشد که در آغاز صفحه ها دارای اعتبار را شناسایی می نماید و بعد به آنها برچسب “ِExpert pages”  می‌زند. خواسته از صفحه های دارای تخصص، صفحاتی میباشند که دارنده قضیه و تیتر خاص بوده و به دیگر سایت ها لینک و پیوند میشوند.  پس از تعیین صفحه ها expert، گوگل به شناسایی تارنما ها با دقت به باکیفیت، جهت مرتبه بندی میپردازد.

فرض می‌کنیم که تعداد و کیفیت منابعی که به آن شیت اشاره دارااست، از دید کیفیت بسیار دارای اعتبار میباشد. در شرایط کلی، تعیین تارنما های مرجع و دارای تخصص که به یوزرها در وصال به اهدافشان یاری دهد، از مهم‌ترین مقاصد الگوریتم  تپه میباشد.

الگوریتم های connectivity، به الگوریتم هایی که بر اساس لینک و پیوند میباشند، اشاره دارااست، نمونه نیکی که می اقتدار برای آن اعلام کرد، PageRank میباشد. با استعمال از pagerank، می قدرت صفحه ها را از دید کیفیت ارزیابی کرد و به آن‌ها مرتبه اعطا کرد. الگوریتم هیلتاپ به یاری پیج رنک می‌آید تا صفحه های خبره را به مراد ارتقاء جایگاه در موتورهای کاوش، محصور کند. روی هم رفته، hilltop به رسم تارنما هایی می‌پردازد تا استخری از صفحه ها کارشناس و خبره را برای موضوعات خاص و nich سازماندهی کند.


الگوریتم HillTop چه‌گونه بر بهینه سازی تاثیر می گذارد؟
با سپری شد سال ها، pagerank بسیار مشابه به الگوریتم گوگل هیلتاپ شد. پیش از اینکه الگوریتم تپه بوسیله گوگل معرفی گردد، google از اشکال دیگری از الگوریتم ها برای اعتبارسنجی صفحه های و کشف کردن صفحه ها کارشناس استعمال کرده بود. در واقع این الگوریتم برای تقویت مفهومی از وبسایت های دارای اعتبار روی عمل آمده میباشد و seo (بهینه سازی) هم فرایندی میباشد که با به کارگیری از آن می اقتدار صفحاتی از تارنما را که معتبر می باشند را به مقام و جایگاه بالاتری جابجایی بخشید.

“این بسیار اصلی میباشد که با تمرکز بخش اعظمی به لینک و پیوند سازی بپردازید”. این پاراگراف به وبمستران و کارشناسان seo اشاره دارااست که به هنگام پیوند سازی فی مابین دامین ها اعتنا کافی داشته باشند تا مبادا مبتلا پنالتی گوگل شوند. هرچند این مجازات قابلیت و امکان داراست در بین hilltop algorithm و دیگر الگوریتم ها تغییر تحول نماید، ولی تارنما هایی که بخواهند بر خلاف این الگوریتم لینکی بسازند یا این که آن را به دور بزنند، در گیر جریمه می گردند.

  راهنمای جامع آپ تو دیت الگوریتم گوگل برت (Google Bert)
آیا الگوریتم هیلتاپ  اکنون اصلی میباشد؟
برخی از عموم شاید اعتراض داشته باشند که الگوریتم تپه، دیگر به seo و seo وبسایت ها بستگی ندارد. به هرحال، این بسیار اصلی میباشد که بدانید یک الگوریتم چطور فعالیت می نماید که تا شما بتوانید زیرساخت سئویی یک وبسایت را بسط دهید. چنانچه نگاه بهتر به‌این الگوریتم گوگل داشته باشیم، تمامی چیز به داشتن UX (تجربه کاربری) بر می‌شود. به هرحال، پیوند ها مدام اصلی بوده اند و تاثیر به سزایی در ارتقا منزلت و جایگاه یک تارنما میگذارند. برای اینکه یک بازاریاب seo خوب گردید، شایسته ترین فعالیت تاسی کردن از الگوریتم هایی میباشد که بوسیله گوگل ارائه گردیده‌است، زیرا این الگوریتم ها به شما در بدست آوردن اکتشافات و دستاوردها یاری می نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد