ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

آیا می توانید با بک لینک سازی محتوا های کم ارزش را سئو کنیم؟


اولا بایستی بگوییم که رقابت و معیار اقتدار وبسایت های دیگر در جستجوی یک واژه و کلمه کلیدی برای  سئو در مشهد ، بسیار اساسی میباشد و جواب این پرسش حقیقتا بستگی به همین زمینه رقابت داراست و نمی اقتدار قطعی به آن جواب بخشید.

ولی در حالتی که بخواهیم بصورت بی آلایش حرفی بزنیم که رمز نخ خیر و خوبی برای شما باشد، بایستی بیان‌کنم که وبسایت های نسبتا ضعیفی از دید محتوا چشم گردیده اند که بالا خیس وب سایت هایی با محتوای بهتر سکو گرفته اند و سئوی آف پیج مهم‌ترین ادله این رخداد میباشد.

این به‌این معنی وجود ندارد که seo داخلی و فرصت گذاشتن برای ساخت محتوای عالی را کنار بگذارید و متمرکز بر روی بک پیوند سازی گردید!

شایسته ترین فرایند این میباشد که صفحاتی با محتوای عالی بسازید و آن‌گاه استارت به تشکیل داد بک پیوند های کیفیت خوب برای آن فرمایید.

این چنین محتوای غیر اسکن و کاربردی شما، بک پیوند های دریافتی را هم بیمه می نماید.

حتی بد وجود ندارد این نکته را هم بدانید که بهتر میباشد انکرتکست بک لینک و پیوند هایی که میسازید، رو کلماتی باشد که وب سایت شما در آن سکو داراست.

هنگامی که با یک انکر تکست لینک و پیوند می دهید که وبسایت روی آن واژه و کلمه در برگه 7 گوگل جای دارد، گوگل را مقداری متعجب می‌کنید که چرا بایستی یک سایتی که برگه 7 میباشد و زیاد بازدید کننده ای ندارد، به اندازه وب سایت های کاغذ اولیه بک لینک و پیوند اخذ نماید!!!؟؟؟

پس برای هر شیت کوشش نمائید با یک long tail به مرتبه های نخستین برسید و به عبارتی گزینه را حفره ای عالی برای پیوند سازی خویش در لحاظ بگیرید.

برای وب سایت های فروشگاهی هم بک لینک و پیوند بسازیم؟ برای آحاد تولید ها!؟؟
یک سری پروژه تارنما فروشگاهی داشتیم که تعداد تولیدات آن‌ها بیشتراز تعدادی هزار جنس بود.

خوب تعداد تارنما های این چنین بسیار زیاد میباشد. آیا با دقت به کلام هایی که داشتیم، کل محصول ها ما نیاز دارا‌هستند که با یک long tail بک پیوند اخذ نمایند؟

در جواب بایستی بگوییم که خب در صورتی هر فرآورده به چندین لینک و پیوند برای خویش داشته باشد، خوب میباشد و بخصوص تولیدات اساسی خیس و مالامال رقابت خیس می‌توانند از روش یکسری وب سایت معرفی شوند و این ابدا غیر منطقی وجود ندارد.

ولی چطور ما برای 5000 فرآورده آحاد بک پیوند سازی کنیم؟؟
نیازی وجود ندارد برای 3000 تا فرآورده استراتژی بک لینک و پیوند سازی داشته باشید. موضوعی به اسم آتوریتی یا این که نمره اعتبار تارنما وجود داراست که احتمالا آن را شناسید.

البته در‌حالتی که نمی شناسید نوشته‌ی‌علمی 9 طریق بالا بردن آتوریتی وبسایت را بخوانید.

البته بطور کلی شایسته ترین روش برای بالا بردن آتوریتی و اعتبار تارنما، داشتن بک پیوند های کیفیت عالی و آتوریتی بالا میباشد.

خواص آتوریتی این میباشد که زمانی برای یک کاغذ بک پیوند می زنید، علاوه بر اینکه آتوریتی و اقتدار آن کاغذ ارتقا می‌یابد، بر آتوریتی مجموع دامنه هم تاثیر میگذارد.

هنگامی که آتوریتی دامنه وب سایت شما یا این که به عبارتی domain authority ارتقاء پیدا  می نماید، آحاد صفحه های جان دار در آن تارنما ارتقا سکو خواهند داشت.

به این صورت میباشد که می‌بینید برخی وب سایت ها با آحاد محصولاتشان مرتبه های نخستین گوگل را دارا‌هستند با اینکه برای آن فرآورده به تنهایی شاید یک بک پیوند هم ایجاد نکرده باشند!

پس نیازی وجود ندارد برای 5000 شیت مال تمام بک پیوند سازی فرمایید همین که تعدادی برگه مهم سایتتان توانمند باشد، کل محصول ها ذیل تاثیر توان آن‌ها قرار خواهند گرفت.

بک لینک و پیوند سازی هنوز هم در بهینه سازی بسیار اثر گذار میباشد ولی اینکه چطور بک لینکی بسازید شاید نیاز به دعوا داشته باشد که در مقاله ها آینده در باب آن حرف خوا هیم کرد.

سرویس ها بهینه سازی و seo وبسایت
در صورتیکه گرایش دارید عمل بهینه سازی سایت خودتون رو برون سپاری فرمائید و یا این که نیاز به مشورت کردن برای اعمال عمل بهینه سازی دارید، می تونید در سا‌عتها اداری با پشتیبانی وبسایت سرویس ها بهینه سازی دات کام تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد