ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

الگوریتم کافئین گوگل


الگوریتم گوگل کافئین را می اقتدار یک نسل بعد از ایندکس دانست . سئو در مشهد  ایندکس که در انگلیسی index نوشته می‌گردد ، در معنای فهرست است . ماهیت تلاش فهرست کردن سایت ها در گوگل تغییری نیافت ولی  به حیث طریق جاری ساختن و جاری ساختن ، الگوریتم کافئین گوگل مغایر طریق پیشین که مبنای عملکردش جمع کردن لایه های اطلاعاتی بود و به یک فهرست از پیش رقم خورده برگشت می‌کرد و حاصل را اکران میداد ، درحال حاضر به طور زنده و در لحظه ، اطلاعات را فراخوانی می نماید . یعنی در حالتی که در پیشین حق تقدم اکران حاصل کاوش با هر به روز گوگل آپدیت می‌شد ، کافئین سبب ساز شد تا فواصل این آپ تو دیت رسانی ها کمتر گردیده واز این حیث می اقتدار اظهار کرد تغییری بنیادین در گوگل نتایج شد .

تغییرات به وجود آمده بعداز کافئین ، منجر شد تا سطح کاری گوگل افزایش پیدا نماید . از طرفی به جهت اهمیت بالای محتوا ، گوگل در هر توشه داده ها نو و آپ تو دیت تری به یوزرها کاوشگر ارائه می نماید و از این لحاظ ، یک جنبش والا رو به جلو پیش آمده میباشد .



یکی‌از حیواناتی که گوگل خصوصیت آن را با خصوصیت های الگوریتم پباده سازی گردیده خویش یکسان و همسو یافته ، الگوریتم کبوتر گوگل میباشد . هر چندین که عبارت پیگئون pigeon در معنای کبوتر چاهی میباشد و می بایست این الگوریتم را الگوریتم کبوتر چاهی نامید ، ولی با هم شرط میکنیم که از این پس در نوشته ی علمی با اسم کبوتر از آن حافظه کنیم .

الگوریتم گوگل کبوتر ، حاصل عبارت کاوش گردیده را بر طبق داده ها جغرافیایی تصویب گردیده به استفاده کننده علامت می‌دهد . برای مثال در صورتی کاربری به‌دنبال یک آلبوم فروش اثر ها هنری باشد و آن را در گوگل کاوش نماید ، گوگل نسبت به وضعیت مکانی که شخص در آن جای دارد ، یافته ها یا این که حاصل را فهرست می نماید و اکران میدهد .

در الگوریتم کبوتر گوگل ، برای شخصی که در شهر طهران میباشد و در عبارت کاوش گردیده به‌دنبال استخر میگردد ، گوگل بر پایه ی فرآیند تلاش الگوریتم کبوتر ، استخرهایی که در شهر شیراز و اصفهان و . . . قرار دارا هستند را اکران نمی دهد یا این که دستکم در حق تقدم کاوش قرار نمی دهد . الگوریتم کبوتر چاهی گوگل باعث گردیده‌است تا شاهد بهبود نتیجه ها کاوش در دایرکتوری های محلی براین اساس باشیم که با وجود فهرست شدن هزاران شیت برای هر عبارت کاوش ، صرفا عباراتی که دقیقاً متبوع استفاده کننده و در حدود اوست را اکران میدهد . این خصوصیت سبب ساز می‌گردد تا مخاطب ، تجربه بهتری از جستجوی خویش داشته باشد و با حاصل غیر دارای ربط روبرو نشود .

هرچند که در بند فوق به نمونه هایی از شهر های کشور ایران روی آوردیم ولی حقیقت دستور آن میباشد که آغاز فعالیت کبوتر گوگل در گویش انگلیسی و آمریکا میباشد و مورد دو از انتظاری وجود ندارد که در آینده ، بقیه لهجه ها هم ذیل سایه پر و بال های کبوتر گوگلی قرار بگیرند . شاید گرفتاری مدیران سایت ها باشد که چه‌طور می بایست با کردار الگوریتم گوگل مواجه شوند ؛ در جواب می‌گوییم درصورتی که به صورت درست و با طریق های اصولی و استاندارد وبسایت خویش را اداره کرده اند و رو به شیوه های متقلبانه در seo نیاورده اند ، هیچ مکان نگرانی وجود ندارد . فقط می بایست در انتظار ماند و مشاهده کرد که آینده seo از این رهگذر چه طور خواهد بود .

در تاریخچه گوگل ، گروه بندی اطلاعات در سطح کشورها ، موضوعی جا افتاده و طبیعی و پذیرفته گردیده بود . به حیث میرسد این کبوتر بلند پرواز خیس از این حرفهاست و میخواهد داده ها را در محدوده های کوچک خیس یعنی در واحد شهر و استان یا این که چه بسا محله ها اجرایی نماید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد