شما با جستجوی لغت ها کلیدی و مطالعه در زمینهی نیت یوزرها سئو در مشهد شغل ساخت محتوا را شروع کردید. پرسش این وجود ندارد که چه کلماتی کلیدی برای محتوا مطلوب میباشند بلکه زمینه این میباشد که عبارات کلیدی در محتوا چهگونه مستعملمیباشد. برای مثال وقتی محتوا را با لغت ها کلیدی اشباع میکردند (کیورد استافینگ) به گمان اینکه برای seo موءثر میباشد ولی امروزه این فرمان خیر فقط کمکی به بهینه سازی محتوا نمینماید بلکه یک امتیاز منفی نیز تلقی میشود. حقیقت این میباشد که گوگل در خصوص لغات کلیدی بسیار هوشمند میباشد.
از طرف دیگر یوزرها از لغت ها کلیدی برای کوئری خویش به کار گیری مینمایند. گوگل به حدی هوشمند میباشد که مترادف و هم معنی کلمه ها را نیز درمییابد. البته هنگامی کسی با لغات کلیدی موضوعی را سرچ مینماید درپی به عبارتی لغت ها در تیترهای کاغذ حاصل میشود.
دراین مورد یک محتوای عالی:
- با لغات کلیدی اشباع نشده میباشد. در صورتیکه در ساخت محتوا از عبارات کلیدی بیشتراز حد مصرف شدهمیباشد از هم معنی های آن استعمال فرمایید.
- از کلمه ها کلیدی و مترادف و هم معنیهای آن طبیعتا در محتوا به کارگیری مینماید. زیاد دراین باره پندار نکنید. از هم معنیها، لغت ها اختصار، وضعیت عده و .. در محتوا به کارگیری نمایید.
- از لغات کلیدی در تیتر طبیعتا استعمال مینماید. آغاز یک تیتر دیدنی بنویسید و آنگاه واژه کلیدی مقصود را در اولیه تیتر به فعالیت برید.
-از لغت ها کلیدی برای تصاویر طبیعتا به کارگیری مینماید. عنوان ها تصاویر، متن آلت و کپشن ها از جای های استراتژیک برای به فعالیت بردن لغت ها کلیدی میباشند. درصورت کاربردی بودن از آنها استعمال نمائید.
-از لغات کلیدی به طور طبیعی در نشانی URL به کارگیری مینماید. در صورتیکه در تیتر از لغات کلیدی استعمال کردهاید برای این نصیب نباید با خلل رو به رو گردید.
-از لغات کلیدی و مترادف و هم معنی های آن در 100 واژه اولیه محتوا به کار گیری فرمائید. هر چه کارت در مشت دارید روی میز بریزید و بهانه تراشی نکنید. در شکل قابلیت و امکان لغت ها کلیدی را در به عبارتی اولِ محتوا به کار گیری فرمائید.
در صورتیکه می خواهید استراتژی بازاریابی محتوای خویش را خط مش انداری نمائید ولی هنوز در زمینهی بهینه سازی تحقیقی نکردهاید مجدد استارت فرمائید. هنگامی که چرخ و موتور ماشین با یکدیکر در هماهنگی باشند رانندگی راحتخیس خواهد بود.