هر وقتی که ساخت و ساز محتوا را شروع کرده باشید و برای مدتی زمانبر یک
سئو در مشهد شیوه خاص را پی گرفته باشید، ابدا بد وجود ندارد که نگاه مجددی به مسیر و چگونگی ساخت و ساز محتوای خویش بیندازید. برای اینکه مطمئن گردید به اندازه کافی توانا، ایده پرداز و آپ دیت است. این به معنی داشتن استراتژی محتواست.
استراتژی محتوا چه میباشد؟
استراتژی محتوا به صورت خلاصه بخشی از نقشه و اپلیکیشن بازاریابی دیجیتال میباشد که برمی خواهد شد به مدیر آنچه تحت عنوان محتوا ایجاد میکنید. محتوا همان طور که در مطالب قبلی در رابطه اش سخن کردیم صرفا محصور به نوشته نمیشود. هر رسانه ملموس و قابل روءیت که پیامی را با خویش دارااست (نوشته، تصویر، کلیپ ...) محتوا به حساب آورده می شود.
احتمالا در رابطه اهمیت ساخت و ساز محتوا بسیار شنیده اید، ولی محتوای تولیدی علاوه بر کیفیت نیاز به یک مقصود طرح ریزی گردیده هم داراست. وقتی که عملکرد میکنید یک استراتژی محتوا را پیش ببرید نکات قابل توجهی وجود دارااست:
• فردی که برایش محتوا ساختوساز میکنید
• مشکلی که قرار میباشد از روش محتوا برای مخاطبانتان حل نمایید
• چگونگی اختصاصی بفرد بودن محتوا
• فرمت و سبکی که روی آن تمرکز دارید
• کانالهایی که از روش آن محتوا را منتشر خواهید کرد
• چگونگی طرح ریزی و مدیر ساختوساز و تکثیر محتوا
چرا تحت عنوان یک تولید کننده محتوا به استراتژی محتوا نیاز دارید؟
استراتژی محتوا به کسب و امور یاری می نماید برای منابع قابل اتکا مقرون به صرفه در سمت ارتقاء ترافیک وب سایت و خریداری کردن مخاطبین مشتاق طرح ریزی نمایند و فراهم بشوند. در رابطه اش تصور کنید. درحالتی که بتوانید با ساختوساز یک پست در وب لاگ خویش، یک لینک و پیوند به دانلود یک کتاب یا این که دانلود یک ابزار مجانی، یک ترافیک حقیقی و واقعی اثبات برای وب سایت خویش ساخت نمائید، در طی فرصت مشتریان خویش را به دست خواهید آورد.
منبع قابل اعتمادی از ترافیک حقیقی و واقعی و مخاطبین راغب که از شیوه محتوای همواره سبز (به محتوای کیفیت عالی و دارنده استاندارد بالا میگوییم. در مقابل محتوای زرد رنگ) به دست آمده اند، برای تجارت این انعطاف پذیری را ساختوساز می نماید که تاکتیک های دیگر بازاریابی را برای ساختوساز درآمد به کار گیری نماید. این تاکتیکها میتواند مشمول محتوای اسپانسردار، تبلیغات شبکه های مردمی و محتوای توزیع گردیده باشد. افزون بر آن محتوای ساختوساز گردیده خیر صرفا مخاطبین راغب بیشتری جذب می نماید، بلکه امداد می نماید مخاطبین خویش را یادگرفتن دهید و در رابطه برندتان تدبیر سازی فرمائید.
درمطلب بعدی در رابطه اینکه چه طور و از چه راههایی یک استراتژی محتوای پیروز داشته باشیم، کلام خوا هیم کرد.