ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

اهمیت سایت و سفارش تولید محتوا سایت برای کسب و کارها


با دقت به توضیحات بالا، شما برای پیشرفت در‌این دور و بر، مستلزم حضور به طور همزمان در یک‌سری فضای آنلاین می باشید؛  سئو در مشهد  البته یکی‌از مهمترین فضاهایی که برای بقا و رویش هر فن‌ای حیاتی میباشد، داشتن یک وب سایت تخصصی و پیشنهاد ساخت و ساز محتوا وبسایت برا آن میباشد. شاید ابتدا رویکرد بتوانید در یک نرم افزار دوست داستنی مانند اینستاگرام مطرح گردید و خویش را به مخاطبانتان معرفی فرمایید، ولی به‌طور حتم به دنبال مسیر به اهمیت داشتن یک وبسایت مطلوب پی خواهید پیروزی. داشتن یک وبسایت خوب قادر است تأثیر بسیار متعددی بر روی بینش مخاطبان نسبت به شما داشته باشد؛ چون مخاطبان شما با ورود به اینترنت‌تارنما شما متوجه اعتبار شما در آن رشته خواهند شد و در‌این حالت بی آلایش‌خیس و با شوق بیشتری به شما متکی بودن می‌نمایند و از وبسایت شما خرید اجرا می دهند؛ پس ساخت و ساز محتوا تخصصی وبسایت یکی بزرگترین ارکان برای ماهر نشانه دادن یک تارنما میباشد.


چرا بایستی برای وبسایت خویش ساخت و ساز محتوا کنیم؟

از توضیحات بالا می‌اقتدار بدین توده بندی رسید که داشتن یک تارنما خوب می تواند تأثیر بسیار متعددی بر روی لحاظ مخاطبان در خصوص با کسب‌وکار شما داشته باشد؛ ولی خب سؤال این میباشد که مهم ترین خصوصیت یک وب سایت خوب چه میباشد؟ برای این سؤال صرفا یک جواب وجود داراست و آن هم ساخت محتوای مطلوب برای وبسایت میباشد. هر وبسایت برای رویش و جنبش مستلزم ساخت محتوای مطلوب برای آن میباشد؛ که به امداد آن بتواند مخاطبان را به تعقیب کردن وب سایت تشویق کند.


اساسا محتوا برای تارنما، به‌ منزله چرخ برای ماشین میباشد؛ که جنبش سوای آن قابلیت و امکان پذیر نخواهد بود. شما می توانید با پیشنهاد ساخت‌و‌ساز محتوا وب سایت به کمپانی‌هایی که در قضیه دیجیتال مارکتینگ کار می‌نمایند، وبسایت خویش را فضای وب مطرح کنید؛ ولی درصورتی که قصد ندارید تا پیشنهاد ایجاد محتوا وبسایت خویش را به کسی بسپارید، می بایست به ‌صحت خصوصیت‌های یک محتوای خوب برای اینترنت‌وب سایت را بدانید و مطابق با به عبارتی قواعد پیش روید.


ایجاد محتوا خوب برای یک وب سایت چه خصوصیت‌هایی دارااست؟

آیا تا به‌حالا این تجربه را داشته‌اید که به قصد اجرا یک سرچ کوچک در گوگل وارد یک وبسایت گردیده باشید ولی مجال زمانبر در آن تارنما از محتواهای آن به کارگیری کرده باشید؛ از جملهً گهگاه فقط برای مشاهده طریق درست انجام یک تکان ورزشی وارد یک وب سایت ورزشی گردید البته ویدئوهای ورزشی دیگر هم دقت شما‌را جلب کنند. این حادثه صرفا به جهت طرز درست ایجاد و بار گذاری محتوا آن تارنما میباشد.


برای ساخت و ساز محتوای خوب، شما می بایست بتوانید پیش از هرچیز مخاطبان خویش را بشناسید و محتوای وبسایت را به‌سیرتکامل‌ای ساخت و ساز نمائید که برای آنها جالب باشد که‌این نکته مطرح ترین شاخص در ساخت و ساز محتوا برای اینستاگرام میباشد. یکی از دیگر از مسائلی که برای جذب استفاده کننده اهمیت داراست خلاقیت شما در ساخت‌و‌ساز محتوای وبسایت میباشد؛ شما می بایست بتوانید به مسائل نگاه خودتان را داشته باشید و با خلاقیت، آن محتوا را اختصاصی نمایید؛ بدون‌شک این نکته تاثیرگذارترین دستور در یک ساخت محتوا خوب میباشد.


یکی‌از دیگر از مواقعی که میتواند محتوای متبوع شمارا برای مخاطبانتان جالب‌خیس نماید، به کار گیری از قالب‌های مختلف مانند، متن، عکس، ویدیو، موشن گرافیک و غیره میباشد که با خودداری از خستگی مخاطبان میتواند موضوعات را به آنها جابجایی دهد. طرز دیگری که در‌این فرمان اهمیت متعددی داراست، این میباشد که در وب سایت خویش درباره‌ی با موضوعات روز جهان، به‌سیرتکامل‌ای که با زمینه کار شما هم‌خوانی داشته باشد، ایجاد محتوا نمائید. این فعالیت به تارنما شما این شانس را میدهد که در سرچ موضوعات ترند، در فیض کاوش مرورگر آن ها قرار گیرید؛ بدین ترتیب در صورتی‌که که عملکرد فرمایید وب سایت خویش را مدام آپدیت نگاه دارید، مخاطبانی که اخیرا وارد وبسایت شما می گردند متوجه خواهند شد که شما برای مخاطبان خویش بها قائل می باشید و از این دستور حس رضایت می‌نمایند.




مزایای توصیه ساخت محتوا وب سایت

اگر قصد داشته باشید تا وب سایت شما با سرعت بیشتری پرورش نماید و زودتر از فرآیند معمول به فیض رسد، میتوانید پیشنهاد ساخت‌و‌ساز محتوا تارنما خویش را به ماشین کرایه ای‌های دیجیتال مارکتینگ بدهید. در‌این‌حالت‌ شما می توانید با توکل بر تجربیات آن ها در حین کوتاهی امتیاز وب سایت خویش را ارتقاء دهید. با مراجعه به این موسسه‌ها، در مرحله اولیه استراتژی منحصر شما معین میشود و بسته به مسئله فعالیتتان و هدفی که دارید، نقشه راه و روش رسم میشود.


بعد از آن موضوعات جالب که با حوزه کار شما دارای ارتباط باشد مشخص و معلوم گردد و برای هرکدام از آنان شایسته ترین شیوه برای ایفا معلوم می‌شود. رخداد بسیار مهمی که با توصیه ایجاد محتوا وب سایت خویش به یک مجموعه فن‌ای شاهد آن خواهید بود، رعایت بهینه سازی محتوا میباشد. رعایت اصول بهینه سازی، یعنی به عبارتی مقررات دارای اهمیت برای گوگل؛ که به شما یاری می‌نماید تا سایتتان درنتیجه سرچ لغات یا این که جمله‌ها مربوط به حوزه کار شما بوسیله اشخاص، فی مابین بی‌شمار تارنما فعال و جانور، امتیاز بیشتری کسب کند و در ستون‌های نخستین وب سایت‌های یافته گردیده به اکران درآید. رعایت این نکته در ساخت‌و‌ساز محتوا وبسایت به شما امداد خواهد کرد تا اشخاص بیشتری بتوانند با پیج شما روبرو شوند و در فیض معیار فروش محصول ها یا این که سرویس ها تارنما شما هم نیز ارتقاء پیدا نماید. در آخر به خاطر داشته باشد که ساخت محتوا برای هرکدام از شبکه‌های‌اجتماعی نوع خاص خویش را داراست. برای مثال در کانال ای مانند تلگرام بایستی به نکات ایجاد محتوا اصولی در تلگرام آشنا باشید.


قوانین سئو چیست؟


آیا گوگل در سال 2021 در قانون ها نو خویش از معیارهای طبیعی بودن محتوای وب سایت می‌کاهد؟  سئو در مشهد  مطمئننا خیر! اگرچه بروز تغییرات در مقررات بهینه سازی اجتناب‌ناپذیر میباشد، ولی با مقداری هوشیاری میتوانید اینترنت‌تارنما خویش را از حاشیه پرتگاه خارج کشیده و حتی آن را به بالاترین مرتبه‌ها برسانید.

هیچ انتظاری نداشته باشید که گوگل از معیارهای طبیعی بودن محتوا دست بردارد. گوگل همچون یک بازاریاب محتوای خوب همواره بر روی شایسته ترین محتواها متمرکز میباشد. گوگل همواره در حالا ارتقای تکنولوژی و هوش تصنعی و مصنوعی خویش برای ساخت و ساز نتیجه ها بهتر و دارای ارتباط‌خیس میباشد. به‌تیتر‌نمونه الگوریتم Google BERT بر روی پردازش طبیعی لهجه و کشف مراد یوزرها در جستجوها متمرکز میباشد.

خوشبختانه صاحبان اینترنت‌وب سایت‌ها همواره در هم اکنون کسب ترافیک از گوگل و بقیه موتورهای کاوش میباشند. طبق داده‌های وب سایت مشهور BrightEdge، 53% ترافیک اینترنت‌وبسایت‌ها در سال 2019 از نتیجه ها کاوش تامین گردیده‌است. بعید می دانیم که‌این رقم در سال 2020 تغییری کرده‌با‌شد.

برای رئیس seo و کوشش‌های خویش در‌این راستا، ما 24 ضابطه بهینه سازی را برایتان یاد‌آوری می کنیم تا با به کار گیری از آن ها به هدف ها خویش دست یابید.

پیش از استارت لیست کردن قانون ها بدین نکته مدام اعتنا داشته باشید: تغییر و تحول قانون ها گوگل در واقعیت به معنای کاهش وزن یک پارامتر بهینه سازی و ارتقا یک پارامتر دیگر میباشد، هرچند این تغییر و تحول بسیار نادر باشد. برای مثال ممکن میباشد در برهه‌ای از فرصت، از تأثیر بک‌پیوند‌ها کاهش یافته و بر اهمیت محتوا در seo افزوده خواهد شد.

1. فراهم هیاهوی بیشتر Core Web Vitals باشید
در ماه می انتظار می‌رود که گوگل، Core Web Vitals خویش را با دیگر سیگنال‌های بر طبق خوی مخاطب مانند تلفن همراه فرندلی بودن اینترنت‌تارنما، امنیت اینترنت‌وب سایت و پروتکل HTTPS مخلوط کند. از لحاظ وبمسترها این رخداد به معنای دقت بیشتر گوگل به تجربه کاربری اینترنت‌وب سایت میباشد.

Core Web Vitals دربرگیرنده استانداردهای گسترش اینترنت‌تارنما مثلا سرعت، نوع اکران و طریق پاسخگویی کلی اینترنت‌تارنما به درخواست‌ها میباشد. شما با به کارگیری از گوگل سرچ کنسول میتوانید به آنالیز پارامترهای Core Web Vitals اینترنت‌تارنما خویش بپردازید.

گوگل اعلام نموده است که فاکتور مرتبه‌بندی تجربه کاربری در کنار صدها پارامتر دیگر در ایجاد نتیجه ها کاوش مؤثر میباشد. به‌عبارت‌دیگر ما از تأثیر ظریف تجربه کاربری با خبر نیستیم، البته این پارامتر در کنار این پارامترها می تواند تأثیر منفی یا این که مثبت بر روی منزلت سایتتان داشته باشد.

طبق گفته Google Search Central درحالی‌که تجربه کاربری فاکتور مهمی تلقی می شود، البته گوگل در حق تقدم نخستین در پی شایسته ترین محتواها میباشد و تجربه کاربری پارامترمی در حق تقدم زیر‌خیس محسوب میشود. چراکه تجربه کاربری خوب به معنای ارائه محتوای بهتر وجود ندارد.

به خاطر داشته باشید که گوگل هم‌در حال حاضر اینترنت‌وب سایت‌ها را در حق تقدم اولیه، در صفحه ها تلفن همراه مشاهده می‌نماید و تجربه کاربری منفی درین دستگاه‌ها برای اینترنت‌وبسایت خسارت‌آور میباشد. بااین‌وجود حتی‌د‌ر کنار Mobile First Index، مهمترین پارامترها مشمول رابطه محتوا با مقصود از کاوش، به کار گیری از لغت ها کلیدی در تیتر برگه، بک‌لینک و پیوند‌ها و ازاین‌دست مورد ها میباشند.

جهت چک اینترنت‌تارنما خویش در دستگاه‌های گوشی میتوانید از ابزار Google Mobile Friendly Test به کار گیری فرمائید.

دقت به داده‌های Core Web Vitals و تجربه کاربری در دستگاه‌های تلفن همراه مطمئناً از حق تقدم‌های قانون ها گوگل در سال 2021 محسوب میشوند.

2. از مزایای ایندکس قسمت‌های برگه منفعت‌مند گردید
در ماه اکتبر 2020 گوگل اظهار کرد که ازین پس علاوه بر ایندکس صفحه ها، قسمت‌های متفاوت را هم جدا ایندکس می‌نماید.

فکر کنید که یک کدام از صفحه ها اینترنت‌وبسایت شما دارنده 15 جمله میباشد. پیش از این تغییر تحول، گزاره چهاردهم احتمالاً از نگاه گوگل خیلی موردتوجه قرار نمی‌گرفت. چراکه این جمله قسمت کوچکی از محتوا بود که در انتهای ورقه هم قرار گرفته میباشد. ولی شاید نکته اساسی محتوا در همین جمله پنهان گردیده باشد. ازاین‌رو شاید این جمله، جواب کوتاه به سؤال اکثری از یوزرها باشد.

هم اکنون گوگل اعلام کرده که‌این قسمت‌های موءثر را شناسایی و به‌این صفحه ها جایگاه نیکی می دهد. توضیحات بیشتر در اینجا داده گردیده است. حالا گوگل با فهم محتوای هر پاراگراف و گزاره قادر است جواب بهتری به سؤالات یوزرها بدهد. این تکنولوژی موجب افزایش 7% از جستجوها در کلیه لهجه‌ها گردیده است.

3. به عنوان ها فرعی اعتنا بیشتری فرمایید
گوگل همچنان نتیجه ها بهتری برای موضوعات خاص‌خیس تولید می‌کند. به عبارتی‌طور گه گوگل در‌پی اطلاعیه موردنظر در نصیب پیشین توضیح داده میباشد، درصورتی که شما عبارت “امکانات ورزشی خانگی” را کاوش نمائید، گوگل قوی به فهم و شعور مفاهیم زیرمجموعه آن مانند امکانات مقرون‌به‌صرفه، امکانات برتر یا این که امکانات کوچک مطلوب منزل میباشد و در فیض گستره محتوایی بیشتری را در حاصل جستجوی شما به اکران خواهد گذاشت.

به طور طبیعیً کسب جایگاه در عنا وین کلی دشوار بوده و درعین‌اکنون در جستجوی عبارت خاص و بلندتر شل‌خیس میباشد.

برای کسب توفیق در عنا وین فرعی، اینترنت‌تارنما شما می بایست کلمه ها کلیدی بلندتر را هم پشتیبانی نماید. طبق پیشرفت‌های اخیر الگوریتم‌های یادگیری ماشینی، نیازی به تکرار پی‌پیرو کلمه و واژه کلیدی مهم در محتوا وجود ندارد. در قبال بهتر میباشد محتوا را با لغت ها کلیدی شبیه و فرعی پشتیبانی فرمایید.

به‌تیتر‌نمونه شاید محتوای شما در رابطه “اثاثیه دویدن در هوای سرد و فصل زمستان” باشد و آن را در تیتر ورقه و تگ هدر H1 به عمل برده باشید. به‌دنبال میتوانید از تصاویر با متن جایگزین “ژاکت “و “دویدن در باران” استعمال فرمائید.

4. featured snippets به دست بیاورید
درصورتی‌که اینترنت‌تارنما شما دارنده featured snippets در حاصل کاوش گردیده‌است، بر دیگر اینترنت‌وبسایت‌های فیض کاوش برتری پیدا می کنید. فقط اکران featured snippets میتواند برای اینترنت‌وبسایت شما سودمند باشد. شاید کلیکی از آن به دست نیاورید، چراکه جواب به سؤال یوزرها در featured snippets داده گردیده‌است، البته همین جلب‌دقت، مزایای متعددی برای اینترنت‌تارنما شما خواهد داشت.

اشکال گوناگون محتوا به عنوان مثال گزاره، جدول، لیست، چارت و غیره قابلیت و امکان اکران در featured snippets را دارا هستند.

اینترنت‌وب سایت Ahref که دارنده 110 میلیون کلمه و واژه کلیدی در دیتابیس خویش میباشد، گزارش جالبی در سال 2020 ارائه اعطا کرد. این اینترنت‌تارنما ذکر نمود که 12.3% حاصل کاوش دارنده featured snippets می باشند. این گزارش نماد می دهد که مجال‌های متعددی برای چشم‌شدن درfeatured snippets وجود داراست.

5. از جایگاه خویش حفظ نمائید
در حالتی‌که صفحاتی در اینترنت‌تارنما خویش دارید که سکو نیکی تا به امروز به دست آورده‌اند، از آن ها به‌خیر مراقبت نمائید. موقعیت آنها‌را بررسی کرده، البته طمع نکنید و با دست‌کاری‌های نا به جا مرتبه خویش را از دست ندهید.

شایسته ترین رویه برای مراقبت درجه، دست نزدن به هیچ‌چیز در ورقه میباشد. در شکل قصد تغییر‌و تحول در برگه باهدف بهینه سازی بهتر، از پیشین خوب تصور کنید. تا آنجا که ممکن میباشد تیتر کاغذ را تغییر و تحول ندهید. همینطور به‌هیچ‌وجه شیت را منزه نکنید.

در صوت قصد تغییر‌و تحول اجزای ورقه، به‌توجه تأثیرات پیش‌آمده بر روی درجه را ارزیابی فرمائید.

6. محتوای نو با اصول بهینه سازی ساخت‌و‌ساز کنید
محتوای نو چه در قالب یک ورقه، چه در قالب تیم‌ای از صفحه های میتواند شانس جدیدی برای کسب درجه برای سایتتان ساخت و ساز کند. در هنگام ایجاد کرد کاغذ نو لغات کلیدی مهم را در تیتر شیت، تگ‌های هدر، اسم تصاویر و متن جایگزین آن ها به عمل ببرید.

عبارت بلندتر که دربرگیرنده سه یا این که چهار واژه و حتی بیشتر میباشند شانس بیشتری برای مغازه داران مرتبه فراتر دارا‌هستند، چراکه در جستجوهای خاص به‌تیتر گزینه جستجوی مخاطب مجاورت‌خیس می‌باشند. ایجاد محتوای تازه به‌شکل دائمی موجب ارتقا ترافیک وب سایت، برندینگ، ارتقا فروش و بقیه موردها شبیه می شود.

7. متناسب با واژه کلیدی، محتواهای کوتاه و بلند بنویسید
اکثر اوقات ما میدانیم که مطالعات آرم از احتمال کسب سکو فراتر برای محتواهای بلندتر دارا‌هستند. همینطور این‌سیرتکامل محتواها بک‌لینک و پیوند بیشتری کسب کرده و یوزرها بیشتری را به سمت خویش جذب می‌نمایند.

البته در وضعیت حقیقی کلیه محتواهای وب سایت شما بلند نیستند و نیازی هم وجود ندارد که بلند باشند. درصورتی‌که محتوای نسبتاً کوتاه شما جواب مخاطب را میدهد، نیازی به کش دادن محتوا و ارتقا بی‌آیتم ارتفاع آن وجود ندارد، چراکه یوزرها از قرائت آن خسته خواهند شد.

در شکل نیاز به توضیحات بیشتر، محتوا را بلند بنویسید، در غیر این شکل به عبارتی محتوای کوتاه کافی میباشد. مثال‌ای ازاین‌سیرتکامل صفحه ها، صفحه های FAQ یا این که به عبارتی سوال‌های متداول میباشد. مسلماً چشم‌اید که صفحه های سوال‌های متداول به جواب سؤالات ابتدایی مانند طریق ارسال فرآورده و مقررات وب سایت میپردازند. در وضعیت کلی به‌شکل ترکیبی از محتواهای بلند و کوتاه در مکان مطلوب به کارگیری فرمایید. این استراتژی موجب ارتقاء حضور یوزرها و جلب رضایت موتورهای کاوش گردد.

8. اپلیکیشن آنالیتیکس در اینترنت‌تارنما پیاده‌سازی نمائید
در بخش اعظمی از مواقع چشم میگردد که صاحبان اینترنت‌تارنما‌ها مبادرت به نصب برنامه آنالیتیکس در اینترنت‌سایتشان نمیکنند. نصب یک پلتفرم آنالیتیکس مانند گوگل آنالیتیکس در اینترنت‌تارنما به شما امداد می‌نماید تا هدف ها خویش را تمجید و واحد سنجش تحقق آن ها را دنبال نمائید. به‌تیتر‌نمونه آیا ترافیک ارگانیک اینترنت‌وبسایت به خرید از وب سایت باعث می‌گردد یا این که نه؟ این از آن دست سوالهایی میباشد که با نصب آنالیتیکس میتوانید به جواب آن پی ببرید.

9. پایش (Crawl) صفحه ها اینترنت‌تارنما بوسیله گوگل را نظارت فرمایید
گوگل سرچ کنسول به شما امداد می‌نماید تا از Crawl صفحه ها اینترنت‌تارنما خویش مطمئن گردید. درصورتی‌که گوگل توانمند به Crawl شیت‌ای از اینترنت‌تارنما نباشد، آن شیت در نتیجه ها کاوش هم اکران داده نخواهد شد. در شکل Crawl نشدن برگه‌ای از اینترنت‌تارنما، در دیگر صفحه های اصلی تارنما به آن کاغذ لینک و پیوند داخلی دهید.

10. منفعل نباشید
در اکثر اوقات مواقع صاحبان اینترنت‌وبسایت‌ها مبادرت به ساخت‌و‌ساز یک محتوای عالی و باصرفه‌سازی آن کرده و دیگر هیچ‌وقت به آن بازنمی‌گردند. با اینکه این فعالیت برای کلیه صفحه های وب سایت قابلیت‌پذیر وجود ندارد، البته هنگامی را صرف کرده و هر از یک‌سری گهگاه به تحلیل مهم ترین صفحه های تارنما بپردازید.

برای مثال متناسب با داده‌های تازه، عنا وین ورقه را دستکاری یا این که در شکل نیاز محتوای آنان‌را به‌روزرسانی فرمائید.

11. در تیتر صفحه ها تجدیدنظر نمائید
عنا وین صفحه های قسمت مهمی در باصرفه‌سازی آن‌ها محسوب میشوند. صفحه های اینترنت‌وب سایت با تغییر تحول در منش عنوان ها می توانند جایگاه بهتری کسب نمایند.

یکی‌از راهکارهای درست در‌این عمل به کارگیری از عنوان ها متعدد در مدت‌های وقتی گوناگون باتوجه‌به داده‌های نو میباشد. صرفا با آزمایش کردن میباشد که می‌اقتدار به شایسته ترین تیتر دست‌یافت. بعضی از صاحبان اینترنت‌تارنما‌ها از تغییر‌و تحول در تیتر صفحه ها میهراسند. این منش صحیحی وجود ندارد، چراکه ممکن میباشد از سایر سناریوها برای کسب جایگاه بهتر غافل بمانند.

12. تیترهای محتوا (تگ‌های هدر) را به‌روزرسانی فرمائید
برای کسب مرتبه بهتر می توانید مبادرت به به‌روزرسانی تیترهای مهم و فرعی محتوا فرمائید. به کار گیری از عناوینی در تیترها که مستقیماً گزینه جستجوی یوزرها قرار میگیرند توصیه خیر و خوبی میباشد. چراکه مخاطبین را به سمت خویش جذب کرده و مستقیماً به جواب پرسششان رهنمود می‌نماید.

همینطور با طرح سوال در عنوان جمله‌ها می توانید بدین مقصود بیشتر مجاورت گردید.

13. متا دیسکریپشن‌های دارای ارتباط و اختصاصی برای صفحه های بنویسید
یکی‌از مقررات بهینه سازی که اکثر اوقات وبمسترها آن را نادیده می گیرند، تایپ کردن متا دیسکریپشن با صرفه می‌باشد. متا دیسکریپشن یک کدام از اولی نصیب‌های محتواست که کاوش کنندگان آن را در حاصل کاوش مشاهده می‌نمایند. همچون محتوا باید از به‌کاربردن متا دیسکریپشن‌های تکراری هم پرهیز فرمایید. صفحه ها با محتواهای گوناگون نیاز به متا دیسکریپشن‌های متفاوتی دارا‌هستند.

درصورتی‌که از وردپرس استعمال میکنید با به کارگیری از پلاگین Yoast سئو یا این که Rank Math می توانید در اختیار گرفتن خیر بر روی متا دیسکریپشن هر ورقه داشته باشید.

14. کیفیت بالای محتوا ضمانت توفیق در بهینه سازی وجود ندارد
گوگل سال‌هاست که اهمیت کیفیت محتوا را تبلیغ نموده است. در مقابل ما برخیً اینترنت‌تارنما‌هایی را مشاهده میکنیم که در کنار کیفیت بالای محتوا، جایگاه خیر و خوبی کسب نکرده‌اند. در اکثر زمان ها مواقع عدم دقت به بقیه پارامترها مانند به کار گیری غیربهینه از عبارات کلیدی، عنوان ها نامناسب و عدم وجود بک‌لینک و پیوند‌های خوب عامل این رخداد بوده‌اند.

با دیدن اینگونه مشاهداتی برای ما این دستور ثابت میگردد که در کنار ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت عالی می بایست به مسائل مرتبط با با صرفه‌سازی نیز دقت ویژه‌ای داشت.

15. در اولِ عمل به تاءمل رقابت در عبارات کلیدی بسیار پررقابت نباشید
در صدر به جستجوی لغات کلیدی بپردازید. توجه داشته باشید که به کارگیری از لغات کلیدی همگانی و پررقابت راه‌حل خیر در بالا محسوب نمی شوند، مخصوصاً اگرچند هزار اینترنت‌تارنما سرگرم رقابت در آن باشند.

در پی عبارات کلیدی باشید که همچنان مربوط به کسب‌وکار شماست و موجب جذب مخاط غرض می شود، البته یوزرها کمتری دست به جستجوی آن‌ها میزنند. روی‌آوردن به‌این لغت ها کلیدی موجب میشود تا با سعی کمتر، سکو بالاتری در حاصل کاوش کسب فرمایید. درین راستا هم از کلمه ها کلیدی مهم و هم از مترادفاتشان در نصیب‌های متعدد محتوا به کارگیری فرمایید. این‌سیرتکامل محتوای بهتر و طبیعی‌تری ساخت و ساز می نمایید.

شما میتوانید همچنان از لغات کلیدی پررقابت در محتوا به کار گیری نمائید، ولی استراتژی شما در اولِ خط مش باید بر روی آن‌ها خیلی متمرکز نباشد. در شکل به کارگیری از لغات کلیدی پررقابت و تمرکز بر روی آن ها سفارش می کنیم از استراتژی عرش‌خراش (Skyscraper) به کارگیری نمائید. به صورت خلاصه، در‌این تکنیک محتواهای دوستداشتنی را شناسایی، بعد از آن با نظارت محتوای بقیه تارنما‌ها، چیزی بهتر و جامع‌خیس از آنان تولید می نمایید. آن گاه با در دسترس قراردادن آن محتوا در بقیه قسمت‌های وبسایت معطل کسب بک‌لینک و پیوند از دیگر تارنما‌ها میمانید.

16. لغت ها کلیدی که درجه‌های خوب در آن کسب میکنید را شناسایی فرمائید
در تعیین لغت ها کلیدی واقع‌گرا باشید. ایجاد محتوا در موضوع‌هایی با سرچ بالا که نهایتاً مرتبه‌ای در کاغذ دوم برای شما به ارمغان می آورند را به لغات کلیدی با جستجوی کمتر ولی با شانس مرتبه فراتر ترجیح می‌دهید؟ مطمئناً نه. با چک مرتبه اینترنت‌سایتتان در لغات کلیدی متنوع متوجه خواهید شد که در برخی از کلمه ها کلیدی در موضوع‌هایی به‌خصوص معمولاً جایگاه بالایی کسب می‌نماید.

همین مورد را به یک سرنخ تبدیل کرده و به‌دنبال ساخت‌و‌ساز محتوای بیشتر در عبارات کلیدی‌هایی در به عبارتی مسئله‌ها باشید. چراکه گوگل احتمالاً سکو بهتری به شما خواهد اعطا کرد، هرچند تعداد کاوش در آن لغات کلیدی کمتر باشد. برای یافتن لغت ها کلیدی می توانید از ابزارهای بدون‌پول و متنوعی مانند Ubersuggest، Keyword Tool، Google Trends و KWFinder به کار گیری نمائید.

17. بر روی تغییرات استراتژیک محتوایی تمرکز فرمائید
در برخی مواقع تغییراتی هرچند کوچک، موجب پیشرفتی قابل‌اعتنا میشوند. به‌تیتر‌نمونه در یکی‌از پروژه‌های ما فقط اضافه‌کردن عبارت “فرمان پخت ما” در اولِ صفحه های امر پخت‌ها توانست پیشرفتی کلی را در درجه صفحه های تولید کند.

مهم ترین بخش سایت برای سئو


seo وب سایت نقش مهمی در چشم شدن بیزنس شما دارااست ولی این که کدام نصیب از وب سایت برای بهینه سازی اساسی خیس میباشد سئو در مشهد  را به صورت ظریف نمی اقتدار معین کرد به دلیل آن که گوگل ضوابط خاص خویش را برای افزایش درجه وبسایت شما در لحاظ گرفته میباشد و این ضوابط در زمان مجال تغییر تحول میکنند و ذکر نموده است که‌این مقررات باید در همه بخش های تارنما، رعایت گردد، در‌این یادگرفتن به مهم‌ترین قسمت وبسایت برای seo می پردازیم.


اقلب ما علاوه بر اقداماتی که برای توفیق در بهینه سازی با آن‌ها آشنا هستیم (همانند نصب پلاگین yoast بهینه سازی و …) بعضا از قسمت های وب سایت وجود دارااست که بهینه سازی و seo آنان حق تقدم بیشتری نسبت به بقیه بخش ها دارااست و چه بسا رعایت و پیاده سازی اصول بهینه سازی در آنها، خویش به تنهایی میتواند منجر بهبود چشمگیر بهینه سازی گردد.


seo وب سایت مجموعاَ مشمول دو قسمت میشود که عبارت میباشد از on page بهینه سازی و off page سئو که مراد از آیتم نخستین همه کار هایی میباشد که در خویش وبسایت شکل میگیرد در حالی که گزینه دوم بیان‌کننده کارهایی میباشد که در بیرون از تارنما ایفا می گردد مثل شبکه های عمومی و …


درپی یادگرفتن شما‌را با مهم‌ترین قسمت تارنما برای seo که مستلزم تفکر بیشتر و فراگیری می باشند، آشنا می‌کنیم البته پیش از آن می بایست دو نکته را بیان کنیم. او‌لین نکته این که الگوریتم ها و قانون ها گوگل دائما در اکنون تغییر‌و تحول می باشند، به عنوان مثال تا یک سری سال پیش گوگل اعلام کرده بود که تعداد برچسب هایی که برای مطالب وبسایت تعیین میکنید اصلی وجود ندارد در حالی که امروزه اعلام نموده است که تعداد این برچسب ها دارای اهمیت میباشد و تعداد آنها می بایست حدود 6 برچسب برای هر متن باشد، پس مقررات نقل شده درین مقاله ممکن میباشد به وسیله گوگل تغییر تحول یابند.


نکته دوم این که seo مستلزم حوصله میباشد به‌این معنی که اشخاص با رعایت ظریف اصول seo نیز می بایست شکیبا باشند و توقع نداشته باشند که در دوران مجال کوتاهی به سود دلخواهشان دست یابند. و این که سفارش میکنیم به هیچ عنوان سراغ نحوه های خطا بهینه سازی مثلا seo سیاه و … نروید چرا‌که در شکل شناسایی شما بوسیله گوگل، جریمه و تارنما شما با پنالتی رو به رو می گردد.


ردیابی نرخ تبدیل در گوگل یا conversion tracking


هنگامی یک کمپین فعال‌سازی میکنید به طور طبیعی می خواهید  سئو در مشهد  نتیجه ها آن را محاسبه فرمایید تا متوجه نقاط ضعف و قوت خویش گردید. یکی دلایلی که تبلیغات گوگل ادز تا این اندازه دوستداشتنی می‌باشند این میباشد که به شما قابلیت ردیابی نرخ تبدیل و ارزیابی کمپین‌تان را میدهند. مزیت این کمپین‌ها این میباشد که قابلیت اتصال شما به ابزارهای ارزیابی گوگل ادز را مهیا می‌نماید. ادامۀ نوشته‌ی علمی را بخوانید تا طریق به کار گیری از این ابزار را خاطر بگیرید.


conversion چه است؟

طبق گفتۀ گوگل ادز، کانورژن، نوع تعاملی میباشد که استفاده کننده با تبلیغات مارک شما ساخت می‌نماید. این تعامل میتواند از نوع کلیک یا این که لبریز کردن فرم باشد. در ادامۀ این تعامل، استفاده کننده عملی را اجرا می دهد که برای مارک شما بسیار با اهمیت میباشد. به عنوان مثال از شما خرید می‌‌نماید، با شما تماس میگیرد یا این که ایبوکی که شما منتشر کرده‌اید را دانلود می‌نماید.


طریق‌های اندازه‌گیری کانورژن و ردیابی نرخ تبدیل در گوگل ادز

برای ردیابی نرخ تبدیل و اندازه‌گیری کانورژن در گوگل ادز شما دو رویه در پیش دارید. در حالتی که از پیشین در گوگل آنالیتیکس مقصود (goal) تمجید کرده باشید می توانید به عبارتی هدف ها را به گوگل ادز جابجایی دهید یا این که اصطلاحا ایمپورت فرمائید.

راه و روش دوم استعمال از خویش گوگل ادز میباشد. به‌این شکل که شما به صورت بی واسطه در google ads غرض (goal) خویش را ست نمایید. هر دو شیوه conversion tracking درین نوشته‌ی علمی به شما یادگرفتن داده می گردد.


ایمپورت گل‌ها (goals) از گوگل آنالیتیکس

نخست وارد گوگل ادز گردید. از منوی tools نصیب measurement گزینۀ conversions را تعیین فرمائید. در تصویر تحت برایتان این نصیب‌ها را با کادرهای قرمز رنگ معلوم کرده‌ایم.


در مرحلۀ بعد از آن گزینۀ آبی رنگ +conversion یا این که + آبی رنگ را گزینش فرمائید.


کاغذ‌ای مانند پایین به شما اکران داده میشود. از فی مابین این آیتم‌ها import را تعیین نمائید.


آنگاه قاب تحت برایتان گشوده میگردد. گزینۀ google analytics را تعیین فرمایید و روی continue کلیک فرمائید.


لیست اهدافی که قبلا در آنالیتیکس ساخته‌اید را مشاهده میکنید. از میانشان گل‌هایی که نیاز دارید ردگیری شوند گزینش فرمایید. آنگاه روی گزینۀ import and continue کلیک نمایید.

بیشتر بخوانید: راهکارهای شارژ حساب گوگل ادز


با ایفا این فرآیند شما میتوانید به راحتی هدف ها خویش را ردیابی نمایید.


تشکیل داد گل (goal) به صورت بدون واسطه در گوگل ادز

برای به کار گیری از این شیوه ردیابی کانورژن در آغاز می بایست وارد حساب گوگل ادزتان گردید. بعد از منوی tools بخش measurement گزینۀ conversions را تعیین نمائید (مطابق تصویر تحت)


بعد روی گزینۀ CONVERSIONS+ یا این که نشان + آبی‌رنگ در گوشۀ سمت چپ کلیک نمائید.


شیت‌ای شبیه تحت برایتان گشوده می‌گردد. از فی مابین آیتم‌های تحت website را گزینش فرمایید.


در‌این بخش میتوانید کتگوری کانورژن خویش را مشخص و معلوم نمایید و برای آن نام مشخصی بگذارید. یعنی میتوانید تمجید نمائید در چه مرحله‌ای و با ایفا چه اقدامی یک کانورژن برای شما شمرده خواهد شد. از مورد‌هایی که گوگل ادز درنظر گرفته میباشد می‌قدرت به افزون به سبدخرید، تصویب‌اسم، ورود و بازدید از برگه اشاره نمود.


آن گاه میتوانید ارزش کانورژن خویش را ست فرمایید. ممکن میباشد شما پولی برای کانورژن در حیث نگرفته باشید، در‌این حالت می توانید از مورد‌ی پایان استعمال نمایید.


در مرحله‌ی آن گاه بایستی گزینش فرمائید که در قبال هر مبادرت، یک‌سری کانورژن برای شما اکانت گردد. گوگل در اینجا توضیح داده میباشد که در شرایطی‌که کتگوری شما «فروش» میباشد بهتر میباشد از آیتم‌ی Every استعمال فرمائید زیرا هر فروش پر ارزش میباشد و در این‌حالت چنانچه فرد دو گزینه خریداری نماید، برای هریک یک کانورژن اکانت گردد. برای شمارش لید، تصویب‌اسم و بقیه گروه‌ها می‌اقتدار از مورد‌ی One استفاده نمود.


گهگاه استفاده کننده یک‌سری روز بعد از آن‌که تبلیغ شمارا روءیت کرد، اقدامی را که شما برای conversion تمجید کرده‌اید ایفا میدهد. با استعمال از پیکربندی آیتم‌ی click-through conversion window می توانید ارتفاع این دوران‌ی وقتی (در بین کلیک روی تبلیغ و مبادرت conversion) را معین فرمائید. گوگل ادز به شما سفارش می‌نماید وقت گیر‌ترین مدت را ست فرمائید. توضیح بقیه مورد‌ها از این مقاله بیرون میباشد. بهتر میباشد آن‌ها‌را در شرایط default قرار دهید. آنگاه روی دکمه‌ی create and continue کلیک نمائید.


در مرحله‌ی آن گاه بایستی تگ ست نمائید. در صورتی می خواهید تگ را خودتان نصب نمایید، روی مورد‌ی سمت چپ کلیک فرمائید. گوگل ادز برای شما یک تگ و یک اسنیپت فراهم کرده و مسیر استعمال از آن‌ها‌را برای شما مشخص و معلوم نموده است. در‌حالتی که می خواهید فرد دیگری تگ و کد را برای شما در سایتتان قرار دهد، می توانید مورد‌ی اواسط را گزینش نمائید و نشانی نشانی اینترنتی فرد را به گوگل ادز بدهید تا کدها را برایش پست الکترونیک نماید. آیتم‌ی سمت راست برای مواردی میباشد که شما می خواهید تگ را با استعمال از گوگل تگ‌ منیجر ست نمائید. با گزینش این آیتم، گوگل به شما یک Conversion ID و یک Conversion label میدهد که بایستی در ایجاد کرد تگ از آن ها استعمال نمایید.


پس از انتخاب طرز ایجاد کرد تگ، روی دکمه‌ی آبی‌رنگ (next یا این که send and continue) کلیک فرمائید. شما می توانید از این به بعد از آن کانورژن خویش را ردیابی و تحلیل نمایید.