با دقت به توضیحات بالا، شما برای پیشرفت دراین دور و بر، مستلزم حضور به طور همزمان در یکسری فضای آنلاین می باشید؛ سئو در مشهد البته یکیاز مهمترین فضاهایی که برای بقا و رویش هر فنای حیاتی میباشد، داشتن یک وب سایت تخصصی و پیشنهاد ساخت و ساز محتوا وبسایت برا آن میباشد. شاید ابتدا رویکرد بتوانید در یک نرم افزار دوست داستنی مانند اینستاگرام مطرح گردید و خویش را به مخاطبانتان معرفی فرمایید، ولی بهطور حتم به دنبال مسیر به اهمیت داشتن یک وبسایت مطلوب پی خواهید پیروزی. داشتن یک وبسایت خوب قادر است تأثیر بسیار متعددی بر روی بینش مخاطبان نسبت به شما داشته باشد؛ چون مخاطبان شما با ورود به اینترنتتارنما شما متوجه اعتبار شما در آن رشته خواهند شد و دراین حالت بی آلایشخیس و با شوق بیشتری به شما متکی بودن مینمایند و از وبسایت شما خرید اجرا می دهند؛ پس ساخت و ساز محتوا تخصصی وبسایت یکی بزرگترین ارکان برای ماهر نشانه دادن یک تارنما میباشد.
چرا بایستی برای وبسایت خویش ساخت و ساز محتوا کنیم؟
از توضیحات بالا میاقتدار بدین توده بندی رسید که داشتن یک تارنما خوب می تواند تأثیر بسیار متعددی بر روی لحاظ مخاطبان در خصوص با کسبوکار شما داشته باشد؛ ولی خب سؤال این میباشد که مهم ترین خصوصیت یک وب سایت خوب چه میباشد؟ برای این سؤال صرفا یک جواب وجود داراست و آن هم ساخت محتوای مطلوب برای وبسایت میباشد. هر وبسایت برای رویش و جنبش مستلزم ساخت محتوای مطلوب برای آن میباشد؛ که به امداد آن بتواند مخاطبان را به تعقیب کردن وب سایت تشویق کند.
اساسا محتوا برای تارنما، به منزله چرخ برای ماشین میباشد؛ که جنبش سوای آن قابلیت و امکان پذیر نخواهد بود. شما می توانید با پیشنهاد ساختوساز محتوا وب سایت به کمپانیهایی که در قضیه دیجیتال مارکتینگ کار مینمایند، وبسایت خویش را فضای وب مطرح کنید؛ ولی درصورتی که قصد ندارید تا پیشنهاد ایجاد محتوا وبسایت خویش را به کسی بسپارید، می بایست به صحت خصوصیتهای یک محتوای خوب برای اینترنتوب سایت را بدانید و مطابق با به عبارتی قواعد پیش روید.
ایجاد محتوا خوب برای یک وب سایت چه خصوصیتهایی دارااست؟
آیا تا بهحالا این تجربه را داشتهاید که به قصد اجرا یک سرچ کوچک در گوگل وارد یک وبسایت گردیده باشید ولی مجال زمانبر در آن تارنما از محتواهای آن به کارگیری کرده باشید؛ از جملهً گهگاه فقط برای مشاهده طریق درست انجام یک تکان ورزشی وارد یک وب سایت ورزشی گردید البته ویدئوهای ورزشی دیگر هم دقت شمارا جلب کنند. این حادثه صرفا به جهت طرز درست ایجاد و بار گذاری محتوا آن تارنما میباشد.
برای ساخت و ساز محتوای خوب، شما می بایست بتوانید پیش از هرچیز مخاطبان خویش را بشناسید و محتوای وبسایت را بهسیرتکاملای ساخت و ساز نمائید که برای آنها جالب باشد کهاین نکته مطرح ترین شاخص در ساخت و ساز محتوا برای اینستاگرام میباشد. یکی از دیگر از مسائلی که برای جذب استفاده کننده اهمیت داراست خلاقیت شما در ساختوساز محتوای وبسایت میباشد؛ شما می بایست بتوانید به مسائل نگاه خودتان را داشته باشید و با خلاقیت، آن محتوا را اختصاصی نمایید؛ بدونشک این نکته تاثیرگذارترین دستور در یک ساخت محتوا خوب میباشد.
یکیاز دیگر از مواقعی که میتواند محتوای متبوع شمارا برای مخاطبانتان جالبخیس نماید، به کار گیری از قالبهای مختلف مانند، متن، عکس، ویدیو، موشن گرافیک و غیره میباشد که با خودداری از خستگی مخاطبان میتواند موضوعات را به آنها جابجایی دهد. طرز دیگری که دراین فرمان اهمیت متعددی داراست، این میباشد که در وب سایت خویش دربارهی با موضوعات روز جهان، بهسیرتکاملای که با زمینه کار شما همخوانی داشته باشد، ایجاد محتوا نمائید. این فعالیت به تارنما شما این شانس را میدهد که در سرچ موضوعات ترند، در فیض کاوش مرورگر آن ها قرار گیرید؛ بدین ترتیب در صورتیکه که عملکرد فرمایید وب سایت خویش را مدام آپدیت نگاه دارید، مخاطبانی که اخیرا وارد وبسایت شما می گردند متوجه خواهند شد که شما برای مخاطبان خویش بها قائل می باشید و از این دستور حس رضایت مینمایند.
مزایای توصیه ساخت محتوا وب سایت
اگر قصد داشته باشید تا وب سایت شما با سرعت بیشتری پرورش نماید و زودتر از فرآیند معمول به فیض رسد، میتوانید پیشنهاد ساختوساز محتوا تارنما خویش را به ماشین کرایه ایهای دیجیتال مارکتینگ بدهید. دراینحالت شما می توانید با توکل بر تجربیات آن ها در حین کوتاهی امتیاز وب سایت خویش را ارتقاء دهید. با مراجعه به این موسسهها، در مرحله اولیه استراتژی منحصر شما معین میشود و بسته به مسئله فعالیتتان و هدفی که دارید، نقشه راه و روش رسم میشود.
بعد از آن موضوعات جالب که با حوزه کار شما دارای ارتباط باشد مشخص و معلوم گردد و برای هرکدام از آنان شایسته ترین شیوه برای ایفا معلوم میشود. رخداد بسیار مهمی که با توصیه ایجاد محتوا وب سایت خویش به یک مجموعه فنای شاهد آن خواهید بود، رعایت بهینه سازی محتوا میباشد. رعایت اصول بهینه سازی، یعنی به عبارتی مقررات دارای اهمیت برای گوگل؛ که به شما یاری مینماید تا سایتتان درنتیجه سرچ لغات یا این که جملهها مربوط به حوزه کار شما بوسیله اشخاص، فی مابین بیشمار تارنما فعال و جانور، امتیاز بیشتری کسب کند و در ستونهای نخستین وب سایتهای یافته گردیده به اکران درآید. رعایت این نکته در ساختوساز محتوا وبسایت به شما امداد خواهد کرد تا اشخاص بیشتری بتوانند با پیج شما روبرو شوند و در فیض معیار فروش محصول ها یا این که سرویس ها تارنما شما هم نیز ارتقاء پیدا نماید. در آخر به خاطر داشته باشد که ساخت محتوا برای هرکدام از شبکههایاجتماعی نوع خاص خویش را داراست. برای مثال در کانال ای مانند تلگرام بایستی به نکات ایجاد محتوا اصولی در تلگرام آشنا باشید.
seo وب سایت نقش مهمی در چشم شدن بیزنس شما دارااست ولی این که کدام نصیب از وب سایت برای بهینه سازی اساسی خیس میباشد سئو در مشهد را به صورت ظریف نمی اقتدار معین کرد به دلیل آن که گوگل ضوابط خاص خویش را برای افزایش درجه وبسایت شما در لحاظ گرفته میباشد و این ضوابط در زمان مجال تغییر تحول میکنند و ذکر نموده است کهاین مقررات باید در همه بخش های تارنما، رعایت گردد، دراین یادگرفتن به مهمترین قسمت وبسایت برای seo می پردازیم.
اقلب ما علاوه بر اقداماتی که برای توفیق در بهینه سازی با آنها آشنا هستیم (همانند نصب پلاگین yoast بهینه سازی و …) بعضا از قسمت های وب سایت وجود دارااست که بهینه سازی و seo آنان حق تقدم بیشتری نسبت به بقیه بخش ها دارااست و چه بسا رعایت و پیاده سازی اصول بهینه سازی در آنها، خویش به تنهایی میتواند منجر بهبود چشمگیر بهینه سازی گردد.
seo وب سایت مجموعاَ مشمول دو قسمت میشود که عبارت میباشد از on page بهینه سازی و off page سئو که مراد از آیتم نخستین همه کار هایی میباشد که در خویش وبسایت شکل میگیرد در حالی که گزینه دوم بیانکننده کارهایی میباشد که در بیرون از تارنما ایفا می گردد مثل شبکه های عمومی و …
درپی یادگرفتن شمارا با مهمترین قسمت تارنما برای seo که مستلزم تفکر بیشتر و فراگیری می باشند، آشنا میکنیم البته پیش از آن می بایست دو نکته را بیان کنیم. اولین نکته این که الگوریتم ها و قانون ها گوگل دائما در اکنون تغییرو تحول می باشند، به عنوان مثال تا یک سری سال پیش گوگل اعلام کرده بود که تعداد برچسب هایی که برای مطالب وبسایت تعیین میکنید اصلی وجود ندارد در حالی که امروزه اعلام نموده است که تعداد این برچسب ها دارای اهمیت میباشد و تعداد آنها می بایست حدود 6 برچسب برای هر متن باشد، پس مقررات نقل شده درین مقاله ممکن میباشد به وسیله گوگل تغییر تحول یابند.
نکته دوم این که seo مستلزم حوصله میباشد بهاین معنی که اشخاص با رعایت ظریف اصول seo نیز می بایست شکیبا باشند و توقع نداشته باشند که در دوران مجال کوتاهی به سود دلخواهشان دست یابند. و این که سفارش میکنیم به هیچ عنوان سراغ نحوه های خطا بهینه سازی مثلا seo سیاه و … نروید چراکه در شکل شناسایی شما بوسیله گوگل، جریمه و تارنما شما با پنالتی رو به رو می گردد.
هنگامی یک کمپین فعالسازی میکنید به طور طبیعی می خواهید سئو در مشهد نتیجه ها آن را محاسبه فرمایید تا متوجه نقاط ضعف و قوت خویش گردید. یکی دلایلی که تبلیغات گوگل ادز تا این اندازه دوستداشتنی میباشند این میباشد که به شما قابلیت ردیابی نرخ تبدیل و ارزیابی کمپینتان را میدهند. مزیت این کمپینها این میباشد که قابلیت اتصال شما به ابزارهای ارزیابی گوگل ادز را مهیا مینماید. ادامۀ نوشتهی علمی را بخوانید تا طریق به کار گیری از این ابزار را خاطر بگیرید.
conversion چه است؟
طبق گفتۀ گوگل ادز، کانورژن، نوع تعاملی میباشد که استفاده کننده با تبلیغات مارک شما ساخت مینماید. این تعامل میتواند از نوع کلیک یا این که لبریز کردن فرم باشد. در ادامۀ این تعامل، استفاده کننده عملی را اجرا می دهد که برای مارک شما بسیار با اهمیت میباشد. به عنوان مثال از شما خرید مینماید، با شما تماس میگیرد یا این که ایبوکی که شما منتشر کردهاید را دانلود مینماید.
طریقهای اندازهگیری کانورژن و ردیابی نرخ تبدیل در گوگل ادز
برای ردیابی نرخ تبدیل و اندازهگیری کانورژن در گوگل ادز شما دو رویه در پیش دارید. در حالتی که از پیشین در گوگل آنالیتیکس مقصود (goal) تمجید کرده باشید می توانید به عبارتی هدف ها را به گوگل ادز جابجایی دهید یا این که اصطلاحا ایمپورت فرمائید.
راه و روش دوم استعمال از خویش گوگل ادز میباشد. بهاین شکل که شما به صورت بی واسطه در google ads غرض (goal) خویش را ست نمایید. هر دو شیوه conversion tracking درین نوشتهی علمی به شما یادگرفتن داده می گردد.
ایمپورت گلها (goals) از گوگل آنالیتیکس
نخست وارد گوگل ادز گردید. از منوی tools نصیب measurement گزینۀ conversions را تعیین فرمائید. در تصویر تحت برایتان این نصیبها را با کادرهای قرمز رنگ معلوم کردهایم.
در مرحلۀ بعد از آن گزینۀ آبی رنگ +conversion یا این که + آبی رنگ را گزینش فرمائید.
کاغذای مانند پایین به شما اکران داده میشود. از فی مابین این آیتمها import را تعیین نمائید.
آنگاه قاب تحت برایتان گشوده میگردد. گزینۀ google analytics را تعیین فرمایید و روی continue کلیک فرمائید.
لیست اهدافی که قبلا در آنالیتیکس ساختهاید را مشاهده میکنید. از میانشان گلهایی که نیاز دارید ردگیری شوند گزینش فرمایید. آنگاه روی گزینۀ import and continue کلیک نمایید.
بیشتر بخوانید: راهکارهای شارژ حساب گوگل ادز
با ایفا این فرآیند شما میتوانید به راحتی هدف ها خویش را ردیابی نمایید.
تشکیل داد گل (goal) به صورت بدون واسطه در گوگل ادز
برای به کار گیری از این شیوه ردیابی کانورژن در آغاز می بایست وارد حساب گوگل ادزتان گردید. بعد از منوی tools بخش measurement گزینۀ conversions را تعیین نمائید (مطابق تصویر تحت)
بعد روی گزینۀ CONVERSIONS+ یا این که نشان + آبیرنگ در گوشۀ سمت چپ کلیک نمائید.
شیتای شبیه تحت برایتان گشوده میگردد. از فی مابین آیتمهای تحت website را گزینش فرمایید.
دراین بخش میتوانید کتگوری کانورژن خویش را مشخص و معلوم نمایید و برای آن نام مشخصی بگذارید. یعنی میتوانید تمجید نمائید در چه مرحلهای و با ایفا چه اقدامی یک کانورژن برای شما شمرده خواهد شد. از موردهایی که گوگل ادز درنظر گرفته میباشد میقدرت به افزون به سبدخرید، تصویباسم، ورود و بازدید از برگه اشاره نمود.
آن گاه میتوانید ارزش کانورژن خویش را ست فرمایید. ممکن میباشد شما پولی برای کانورژن در حیث نگرفته باشید، دراین حالت می توانید از موردی پایان استعمال نمایید.
در مرحلهی آن گاه بایستی گزینش فرمائید که در قبال هر مبادرت، یکسری کانورژن برای شما اکانت گردد. گوگل در اینجا توضیح داده میباشد که در شرایطیکه کتگوری شما «فروش» میباشد بهتر میباشد از آیتمی Every استعمال فرمائید زیرا هر فروش پر ارزش میباشد و در اینحالت چنانچه فرد دو گزینه خریداری نماید، برای هریک یک کانورژن اکانت گردد. برای شمارش لید، تصویباسم و بقیه گروهها میاقتدار از موردی One استفاده نمود.
گهگاه استفاده کننده یکسری روز بعد از آنکه تبلیغ شمارا روءیت کرد، اقدامی را که شما برای conversion تمجید کردهاید ایفا میدهد. با استعمال از پیکربندی آیتمی click-through conversion window می توانید ارتفاع این دورانی وقتی (در بین کلیک روی تبلیغ و مبادرت conversion) را معین فرمائید. گوگل ادز به شما سفارش مینماید وقت گیرترین مدت را ست فرمائید. توضیح بقیه موردها از این مقاله بیرون میباشد. بهتر میباشد آنهارا در شرایط default قرار دهید. آنگاه روی دکمهی create and continue کلیک نمائید.
در مرحلهی آن گاه بایستی تگ ست نمائید. در صورتی می خواهید تگ را خودتان نصب نمایید، روی موردی سمت چپ کلیک فرمائید. گوگل ادز برای شما یک تگ و یک اسنیپت فراهم کرده و مسیر استعمال از آنهارا برای شما مشخص و معلوم نموده است. درحالتی که می خواهید فرد دیگری تگ و کد را برای شما در سایتتان قرار دهد، می توانید موردی اواسط را گزینش نمائید و نشانی نشانی اینترنتی فرد را به گوگل ادز بدهید تا کدها را برایش پست الکترونیک نماید. آیتمی سمت راست برای مواردی میباشد که شما می خواهید تگ را با استعمال از گوگل تگ منیجر ست نمائید. با گزینش این آیتم، گوگل به شما یک Conversion ID و یک Conversion label میدهد که بایستی در ایجاد کرد تگ از آن ها استعمال نمایید.
پس از انتخاب طرز ایجاد کرد تگ، روی دکمهی آبیرنگ (next یا این که send and continue) کلیک فرمائید. شما می توانید از این به بعد از آن کانورژن خویش را ردیابی و تحلیل نمایید.