ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

الگوریتم رقص گوگل چیست و چرا باید به آن اهمیت داد؟


یوزرها 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز در هم اکنون کاوش و پرسیدن سوالهای گوناگون در فضای اینترنت می‌باشند  سئو در مشهد . گوگل هم برای اینکه بتواند پاسخگوی نیاز یوزرها بوده و تجربه نیکی را برای آن ها به وجود آورد، می بایست مدام درهای خویش را به سوی یوزرها اینترنتی گشوده نگه دارااست.


موتور جستجوی گوگل: یک داروخانه شبانه روزی برای جستجوی یوزرها میباشد

هر روز صفحه های اینترنتی جدیدی منتشر می شوند و ربات‌های گوگل آن ها را ایندکس و ارزیابی می‌نمایند. هر یک از این صفحه های در عبارت کلیدی مشخصی کاندید میشوند تا زمانیکه مخاطب آن عبارت را کاوش کرد به وی اکران داده شوند. تا این مرحله گوگل محتوای صفحه ها تازه را تحلیل کرده البته هنوز مطمئن وجود ندارد که منزلت حقیقی و معیار رضایت یوزرها از محتوای آنان چقدر میباشد.


به دنبال به طور بی نقص الگوریتم رقص گوگل و تاثیر آن بر برگه حاصل کاوش را تحلیل خوا‌هیم کرد البته در‌حالتی که مجال کافی برای محتوای این شیت را ندارید می توانید با مشاهده ویدئوی ذیل همگی داده ها ما یحتاج را اخذ فرمائید.


قصه اولی شناخت شما با Google Dance

پس از مدتی تحقیق درمورد لغات کلیدی، بالاخره لیستی از کلیدواژه‌های پراهمیتِ مرتبط با کسب و کارتان را در یک فولدر اکسل صحیح کرده‌اید. در گام‌بعدی، آغاز به ساخت محتوای مخصوص و موثر می کنید.


نوشته ی علمی‌هایی که ایجاد میکنید با لغت ها کلیدی غرض به نیکی باصرفه گردیده‌اند؛ به گونه ای که در تیتر، سرتیترها و برخی نصیب‌های متن، از لغت ها کلیدی وقت گیر به کار گیری کرده‌اید. حتی حواس‌تان بوده که Keyword Stuffing نکنید.


هم اکنون بعداز  صرف یک سری ساعت وقتگیر روی کیفیت محتوای خویش، یک نوشته‌ی‌علمی 2000 کلمه و واژه‌ای بسیار گران بها را نوشته‌اید. به این ترتیب فارغ از معطلی آن را در تارنما خویش منتشر می کنید.


پس از یکسری روز به‌این تفکر میفتید که مشاهده کنید نوشته‌علمی‌ای که منتشر کردید، چه جایگاه‌ای گرفته میباشد. به همین خیال و خاطر، ابزارهای گوگل تحلیل و سرچ کنسول خویش را گشوده میکنید. به قسمت‌های گوناگون آمار وبسایت تان رمز می‌زنید تا بلکه خستگی تلاشی که برای تایپ کردن نوشته‌ی‌علمی خویش کشیده‌اید را با یک آمارِ کلیک بالا جبران فرمائید.


اما فیض مدام مطابق تمایل شما وجود ندارد! در موردها اکثری مقام ما در برگه دوم یا این که سوم نتیجه ها گوگل میباشد در حالیکه؛


تصور می کنیم محتوای ما بسیار ارزشمندتر از صفحاتی ست که اینک مرتبه‌های اولیه تا سوم را به خویش تخصیص داده‌اند.

ولی بعد از مدتی متوجه میشوید که خیر صرفا Impression وبسایت شما بالارفته بلکه تعداد کلیک بالایی را هم در چندین دیروز تجربه کرده‌اید. با خویش فکر میکنید که‌این مراحل در آینده هم ادامه خواهد داشت و از این بابت در پوست خویش نمی‌گنجید!


یکسری روز سپس، مجدد محرمانه به سرچ کنسول می‌زنید و در کمال ناباوری با سود‌ای تعجب آور و غیرقابل پیش گویی مواجه میشوید؛ آری همگی چیز به موقعیت معمولی بازگشته میباشد. این ثانیه‌ها یکی‌از دشوارترین لحظلات معاش کاری شما تحت عنوان یک دارای تخصص seo میباشد. البته خلل حقیقتاً کجاست؟ برهان این پرورش ناگهانی چه چیزی است؟ چرا مجدد به رده قبل خویش بازگشتیم؟


چطور گردیده که شما حتی با ساخت محتوای عالی و منحصر و پس از مدتی ارتقا ورودی، با یک افت تعجب آور مقام روبرو گردیده‌اید؟


این نوسان در موضع و سکو‌بندی پایین رمز یک نفر میباشد! الگوریتم رقص گوگل.



بعداز رخداد افتادن رقص گوگل معین وجود ندارد که دقیقا چه جایگاهی بخش شما شود. ممکن میباشد منزلت شما بهتر، بدتر و یا این که حتی متساوی با سکو قبل خودتان باشد.


مقام نو شما تعلق بدون واسطه به ترازو آمادگی شما برای رقص گوگل خواهد داشت.

به طور طبیعیً انتظار دارید همین درحال حاضر یک تعریف‌و‌تمجید سرراست و کتابی از این الگوریتم اسرارآمیز به شما بدهیم. اما در صورتیکه میخواهید به خیر با سازوکار مرتبه‌بندی نتیجه ها برگه کاوش به وسیله الگوریتم رقص گوگل آشنا گردید، بایستی یکسری گام به عقب بردارید تا مقداری در رابطه این سخن بزنیم که به هیچ عنوانً چرا می بایست چیزی به نام رقص گوگل وجود داشته باشد.


الگوریتم گوگل دنس چرا بوجود آمد؟

یکی‌از مهم ترین فاکتورهای گوگل برای مرتبه‌بندی صفحه های اینترنت واحد سنجش رضایت یوزرها از محتوای آن‌هاست. برای انتخاب معیار رضایت، دست اندرکاران زیادی تحلیل میگردند که بعضا از آنها قبل از اکران به مخاطب و بعضی بعداز آن قابل به حساب آوردن می‌باشند.


به صورت نمونه فاکتورهایی مانند سرعت وبسایت، اکران درست در تلفن همراه، رعایت استانداردهای پباده سازی و نگارشی و … پیش از آنکه وب سایت شما به یوزرها توصیه گردد بوسیله گوگل به حساب آوردن می شود. البته فاکتورهای دیگری مانند مجال حضور استفاده کننده در برگه، نرخ کلیک یوزرها بر روی تارنما شما، اشتراک گذاری در کانال‌های اجتماعی و تصویب نگرش فقط بعد از ورود استفاده کننده به برگه قابل به حساب آوردن میباشد.


برای آنکه گوگل بتواند تصمیم بهتری برای مقایسه قیمت و کیفیت صفحه های بگیرد بایستی آن ها را در حالت یکسان قرار دهد.



فاکتورهای مرتبط با رضایت مخاطب قبل از تکثیر محتوا در کارخانه فراگیری استراتژی seo و ایجاد محتوا و فاکتورهای موءثر بر رضایت استفاده کننده بعداز سفارش به وسیله گوگل در کارخانه تکنیک های ماهر seo یادگرفتن داده می گردد.


Google Dance دقیقاً چه چیزی است؟

فرض نمائید که قصد دارید در یک مسابقه رقص کمپانی نمائید. برای اینکه داوران مسابقه از مهارت شما در رقص اعتقاد بدون نقص پیدا نمایند، شما‌را با بحران‌های متعددی مواجه می‌نمایند. به عنوان مثالً ممکن میباشد آهنگی را برای شما گزینش نمایند که نیاز به تحرک بالایی داراست و بدین ترتیب شما هم برای توفیق در مسابقه، مستلزم این میباشید که از معضل‌هایی که‌این داوران رمز راه و روش شما قرار می دهند، با توفیق عبور نمایید.


در فیض فرصتی برای عرض اندام بر روی سن رقص به شما میدهد. الگوریتم رقص گوگل تارنما‌هایی که در مرتبه‌های زیر‌خیس (صفحه ها دوم و سوم نتیجه ها کاوش) میباشند را برای برهه زمانی کوتاهی به درجه‌های فراتر یعنی در برگه اولیه گوگل منتقل می‌نماید. درین مقطع اخلاق یوزرها در قبال این فیض نو و ترازو رضایت آن ها از محتوای کاغذ را آنالیز می‌نماید.


مثلا، هنگامی یک نوشته‌ی علمی نو را در تارنما خویش منتشر میکنید، گوگل برای انتخاب منزلت ظریف این محتوا، برای مدتی آن را در کاغذ اولیه و در مرتبه‌های بالا اکران میدهد. درین بازه اخلاق یوزرها در مقابل این ورقه تحلیل گردیده و واحد سنجش CTR آن در مقایسه با وب سایت پیشین که در همین درجه بوده میباشد مقایسه می شود.



به عبارت دیگر، گوگل با قرار دادن شما در نتیجه ها اولیه ورقه کاوش، محتوای شمارا تست می‌نماید و در شکل توفیق، درجه تان را بهبود می دهد. البته در‌صورتی‌که نتوانستید از معضل‌های شیت نخستین گوگل (به عنوان مثالً محتوای شما نرخ کلیک پایینی داشته باشد) با سرافرازی خارج بیایید، مجدد به رده اولیه خویش بازمی‌شوید. بدین جا‌به‌جایی و نوسان در نتیجه ها کاوش را رقص گوگل می گویند.


کلمات کلیدی LSI چیست و چه اثری در سئو دارد؟


همانطور که بدیهی میباشد، امروزه بهینه سازی نقش بسیار برجسته و اصلی در چشم شدن کسب و امور داراست.  سئو در مشهد  برای حصول سئوی مطلوب، همواره نکات و قوانینی بایستی مدنظر قرار گیرد تا بتوان مبتنی بر‌ آنها یک سئوی قادر را ارائه کرد. یکی‌از مهم ترین نکات برای ارائه یک سئوی مطلوب، به کار گیری درست از عبارات کلیدی میباشد. در سال‌های گذشته که بازاریابان در پی کسب سکو‌های خوب در گوگل بودند، صرفا در امر یک واژه کلیدی وسواس به خرج می‌دادند. البته امروزه رویه دستیابی به یک محتوای قوی، داشتن قضیه و متن قادر هم می‌باشد. ادله اهمیت این قضیه هنگامی معلوم میگردد که درمی‌یابیم مبتنی بر آمارها 15 درصد از جستجوهای روزمره گوگل مشمول عبارت‌هایی میباشند که پیش از این کسی‌ آنها‌را سرچ نکرده میباشد. از آنجایی که در زمان سال، تریلیون‌ها کاوش از روش گوگل جاری ساختن میگردد، می‌قدرت رقم 15 درصد جستجوی روزمره را رقم قابل توجهی در حیث گرفت. به جهت اهمیت این مسئله و همینطور در ادامه روی عمل داخل شدن طریق‌های گوناگون و منحصر برای سرچ کردن، اهمیت به کار گیری از عبارات کلیدی LSI یکسری برابر گردیده‌است.


مشاجره کلمه ها کلیدی LSI از سال 2015 از سوی گوگل مطرح شد و از اهمیت آن کلام کرد. با این اکنون کمپانی گوگل فرصت متعددی را برای توضیح دادن این مورد به مخاطبان و بازاریابان اینترنتی صرف نکرد و به همین انگیزه، اکثری از اشخاص هنوز هم از ماهیت کلمه ها LSI تدبیر ندارند. LSI مخفف Latent Semantic Index (ing) میباشد که در واقع یک نرم افزار رایانه‌ای میباشد که برای یادگیری طیف وسیع‌ای از هم معنی‌ها مبنی بر مسئله، پباده سازی شد‌ه‌است. درین نحوه از تکنیک‌های ریاضی برای یافتن ارتباط ها در میان لغات و مفاهیم در یک بخش از محتوا به کارگیری می‌گردد.


نسبتاً در همگی مقالاتی که درباره با LSI درج شده میباشد، این دو غرض تیتر میشوند. اولیه این که گوگل از فناوری به اسم LSI برای فهرست بندی صفحه ها اینترنت استعمال می‌نماید و دوم این که استعمال از لغت ها کلیدی LSI در محتوا، به شما امداد می‌نماید تا مرتبه بالاتری در Google داشته باشید. ولی از لحاظ فنی این دو داعیه غلط میباشند! درپی استدلال نادرستی این داعیه را تیتر خوا هیم کرد. در واقعیت لغات LSI به کلماتی گفته می گردد که از دید مضمون‌ با مورد گزینه گفت و گو در زمینه ی می باشند. برای مثال چنانچه در رابطه اتومبیل سخن می کنید، لغات کلیدی LSI ممکن میباشد خودرو، موتور، جاده، لاستیک، وسیله نقلیه و گیربکس خودکار باشد. در‌حالتی که بخواهیم تعریف‌و‌تمجید ظریف‌تری از این لغات ارائه دهیم می‌اقتدار چنین تیتر کرد که: لغات کلیدی LSI اصطلاحات مربوط به مفهومی می باشند که موتورهای کاوش از‌ آنان برای شعور عمیق محتوای یک کاغذ اینترنت به کارگیری می‌نمایند.


از نحوه ساخت صفحه فرود سئو شده چه می دانید؟


اصول هدایت ترافیک هدفمند به سایت چیزی میباشد که هر اینترنت مستر و یا این که مالک بیزنس آنلاینی می بایست بداند. سئو در مشهد  به همین عامل میباشد که دوراندیشی از روش تشکیل داد برگه فرود seo گردیده بسیار اصلی میباشد.

شما به هر ترافیکی نیاز ندارید، بلکه بایستی ترافیک هدفمند باشند تا نرخ تبدیل ارتقاء یابد. شما بایستی همواره اصول seo را در کل صفحه های اینترنت خویش ایفا فرمایید تا بتوانید به هدف ها خویش دست یابید.

در پی ما به شما طرز ایجاد کرد شیت فرود seo گردیده را یادگرفتن خوا هیم اعطا کرد.



 


کاغذ فرود seo گردیده چه است؟

برگه فرود بهینه سازی گردیده کاغذ ای از اینترنت میباشد که برای موتورهای جست و جو بهیهنه گردیده اند. آنان همگی خصوصیت های ما یحتاج برای الگوریتم های گوگل را دارند و می‌توانند برای گوگل و ولی یوزرها گرانبها و دیدنی تلقی شوند.  


از‌آنجا‌که اکثر کمپین های بازاریابی نسبتا کوتاه مقطع می‌باشند، بعضی از صاحبان تجارت تصور می نمایند که مورد نیاز وجود ندارد صفحه های مقصد را باصرفه فرمایید. ولی این اشخاص تا حدی صحیح میگویند به این دلیل که تنی چند از این صفحه های مقصود قدمت کوتاهی دارا هستند و میتوانند به یاری تبلیغات چشم شوند.

ولی برخی از صفحه های فرود، برای کمپین های بازاریابی ساخته نمیشوند و قرار میباشد قدمت وقت گیر مدتی داشته باشند. به همین برهان خوب میباشد تا اصول بهینه سازی را برای این صفحه های نیز رعایت فرمایید. به لهجه معمولی: بهتر میباشد از خویش بپرسید که برگه شما چقدر برای الگوریتم Google دیدنی میباشد؟


طرز ایجاد کرد شیت فرود براساس اصول بهینه سازی

هنگام تشکیل داد برگه فرود بعدی خویش، این نکات را در حیث بگیرید تا بتوانید شایسته ترین برگه را بسازید:



1. یو آر ال سفارشی بسازید

اکثر وقت ها زمان ها هنگام ساخت و ساز کاغذ با به کار گیری از گونه های سیستم رئیس محتوا، این قابلیت را خواهید داشت که ساب دامین نیز منتشر سازید. ولی به شما سفارش می‌کنیم برای جلوگیری از سردرگمی مخاطبان خویش، از به عبارتی دامنه مهم به کارگیری فرمائید. به‌این شکل می‌توانید به کاغذ خویش این شانس را بدهید تاهنگامیکه اشخاص واژه و کلمه کلیدی را جست و جو می نمایند، درجه نیز اخذ نمائید.




2. واژه و کلمه کلیدی انتخاب نمائید

این یک کدام از نکات بسیار اصلی میباشد که برای روش ایجاد کرد کاغذ فرود seo گردیده می بایست به آن دقت داشته باشید. شما می بایست عبارات را تعیین نمائید که میخواهید بوسیله موتورهای جست و جو سکو بگیرند.

پژوهش ها عبارات کلیدی میتواند یک روند بسیار وقت گیر باشد. البته مانند هر کاری، هرچه بیشتر تحقیق فرمائید، میتوانید شایسته ترین گزینش را شکل دهید.


لیستی از کلمه ها مربوط به ورقه خویش تهیه و تنظیم نمایید و با جست و جو در ابزارهای آنلاین کارایی نمائید به شایسته ترین مخلوط هایی دست یابید که می‌تواند به وسیله یوزرها جست و جو شوند.

درجه تصاحب کردن عبارات کلیدی زمانبر نسبت به مثال های کوتاه خیس از آن‌ها راحت خیس میباشد و اکثر زمان ها راندمان سپرده گذاری بالاتری دارا هستند.


3. از لغات کلیدی به طور استراتژیک در ورقه فرود به کارگیری فرمایید

بعداز گزینش لغت ها کلیدی متبوع، بایستی آن‌ها را به طور استراتژیک در کاغذ فرود خویش قرار دهید. درصورتی که می‌خواهید در برگه حاصل SERP درجه خیر بگیرید، بدین نکات اعتنا فرمائید:

تیتر: تیتر برگه یکی‌از مهم‌ترین نکاتی میباشد که در سئو یک برگه بایستی به آن دقت نمائید. آن را به طوری گزینش نمائید که برای یوزرها دیدنی باشد.

متا دیسکریپشن: این شرح کوتاه کاغذ ای میباشد که در ذیل تیتر در SERP به چشم می خورد. از آن استعمال نمائید تا برای کلیک یوزرها جذابیت تولید نمائید.

تگ های هدینگ: در کاغذ سرتیترهایی وجود دارااست که شما می بایست آن‌ها‌را به صدق باصرفه کنید. به‌این شکل به گوگل خواهید خاطرنشان کرد که‌این ها مهم‌ترین کلمه ها در ورقه می‌باشند.

اسم تصاویر: یکی از دیگر از اقدامات مهمی که می بایست ایفا دهید، اسم گذاری پوشه های تصویری میباشد. از‌آن‌جا‌که Google نمی تواند تصاویر شمارا از حیث جسمی ببیند، می بایست توضیحات نوشتاری به آن اضافه فرمایید تا بتواند آنها‌را شناسایی نماید.


نسخه برداری شما: عبارات کلیدی شما بایستی در سرتاسر ورژن شما فشرده شوند ، ولی نادر میباشد. با به کارگیری بیش تر از حد از آن ها ، تاکتیکی موسوم به \"لبریز کردن عبارات کلیدی\" ، خطر جریمه شدن به وسیله Google را دارید.


4. نگران اندازه محتوای ورقه فرود خویش نباشید

همگی ما شنیده ایم که موتورهای کاوش به محتوای زمانبر بیش تر از محتوای کوتاه قیمت میدهد. البته این به طور کامل در زمینه ی ساخت صفحه های فرود ناهمخوانی دارااست.


در بیشتر وقت ها، صفحه های فرود می بایست مختصر و اثر گذار باشند. به این ترتیب هنگام تشکیل داد برگه فرود بهینه سازی گردیده، به‌این نکته دقت نمائید.

هیچ شواهد قطعی نیست که صرفا ارتقا تعداد لغت ها سبب ارتقاء حالت SERP شما خواهد شد. این حقیقت میباشد که مجموع مطالب وقت گیر، درجه خیر و خوبی ندارند.


5. بک پیوند های دارای اعتبار داشته باشید

همچنان داشتن بک پیوند های دارای اعتبار و توانا می‌تواند به بهبود مرتبه در کاغذ نتیجه ها جست و جو یاری دهد. صحت دارد که صفحه های فرود اکثر وقت ها برای کمپین های تبلیغاتی ساخته میشوند و برای آن تبلیغات مختلفی شکل می‌گیرد، البته همچنان خوب میباشد تا بک پیوند های دارای اعتبار اخذ نمایید.


کلمه کلیدی چیست؟ آموزش از پایه تا پیشرفته کیورد ریسرچ


کلمه و واژه کلیدی یا این که کیورد چه می باشد؟
واژه کلیدی از نگاه گوگل ، وبمستر و مخاطبی که کاوش میکند تفاوت دارااست سئو در مشهد  که بهمین استدلال می شود از چند سپس واژه و کلمه کلیدی را تعریف و تمجید کرد :

تعریف‌و‌تمجید کلمه و واژه کلیدی از نگاه استفاده کننده
واژه کلیدی از دید استفاده کننده یعنی به عبارتی چیزی که کاربر را به مراد و مقصودش می رساند.به عنوان مثال در شرایطی که شما در وب در ادامه ترانه های رضا صادقی باشید می توانید کلمه ها کلیدی ای را سرچ فرمایید که شمارا به‌این صفحه های هدایت میکند از جمله :

رضا صادقی
دانلود ترانه رضا صادقی
دانلود نوا های رضا صادقی
دانلود آوا رضا صادقی
دانلود گالری رضا صادقی
اینها کلمه ها کلیدی شما می‌باشند ، البته چنانچه موزیک خاصی از رضا صادقی خواسته شما باشد ، لغت ها کلیدی شما فرق میکند :

ترانه مشکی از رضا صادقی
ترانه مشکی رضا صادقی
دانلود مشکی رضا صادقی
دانلود نوا مشکی رضا صادقی
دانلود نوا سیاه رنگ عشقه از رضا صادقی
دانلود ترانه کهن مشکی از رضا صادقی
نوا مشکی از رضا صادقی
بهرحال گوگل می‌داند موزیک و نوا مترادف و هم معنی می‌باشند و شاید به شما نتایجی شبیه ازیک کاغذ و یک وب سایت خاص ارائه دهد.البته خب استفاده کننده ممکن میباشد به شیوه های متعدد سرچ کند برای همین لغات کلیدی ممکن میباشد باهم فرق نمایند البته حاصل شبیه باشند.

تعریف و تمجید لغات کلیدی از لحاظ گوگل:
روزمره میلیاردها ورقه اینترنتی ساخت و ساز و بروزرسانی می‌شوند.گوگل نمیتواند برای تشخیص مراد و محتوای این وبسایت ها از اشخاص به کار گیری نماید.گوگل برای شناسایی محتوا و خواسته کاغذ از ربات ها امداد می‌گیرد .

ربات ها به‌این شکل فعالیت میکنند که در یک برگه ، لغات پرکاربرد شما‌را بعنوان واژه و کلمه کلیدی شما تشخیص می‌دهند. نگران نباشید به دلیل آنکه این ربات ها هوشمند می باشند و کلماتی نظیر ( از ، به ، برای ، زیرا و….) که لغات مازاد و پر کاربرد می باشند را با اینکه در محتوای شما زیاد به کارگیری می شود ، بعنوان عبارات مازاد تشخیص می دهند و خیر بعنوان کلمه و واژه کلیدی!

ربات ها در وبسایت شما به‌دنبال کلمه ها کلیدی حقیقی با تکرار مطلوب می باشند.پس ما نیاز داریم که از لغات کلیدی در بخش های متعدد سایتمان به کار گیری کنیم ،‌که دقیقا توضیح خواهم بخشید در کجا و چه مقدار از کلمه و واژه کلیدی استعمال کنیم تا برای ربات های گوگل قابل تشخیص باشد.

تمجید کلمه و واژه کلیدی از دید وبمستر
از دید یک وبمستر کیوردها به عبارتی عباراتی می‌باشند که برایش بازدید بهمراه داراست.این بازدید ها نسبت به محبوبیت آن کیورد ممکن میباشد بیشتر یا این که کمتر باشد.یک وبمستر مدام در همت میباشد تا کیورد ها را مربوط به ورقه قرار دهد.به این دلیل‌که درصورتی که شما در کیوردی ورودی بگیرید که ربطی به محتوای ورقه نداشته باشد ، مرتبه در آن کیورد را از دست خواهید اعطا کرد.

مطمئن باشید قسمت تجزیه و چک خلق و خوی کاربر در گوگل آنقدر ماهر است که‌این مورد ها را براحتی شناسایی نماید و بازدید را از وبسایت شما بگیرد.پس از حیث وبمستر کیورد ها عباراتی حساس می باشند که می بایست با تمرکز بدون نقص آنان را در محتوا و در قسمت های متعدد وب سایت قرار دهد.

کلمه و واژه کلیدی بلند و کوتاه چه می باشد ؟
کلمه ها کلیدی به دو نصیب بلند و کوتاه تقسیم می‌شوند که معمولا کوتاه به ۱ تا ۳ کلمه و واژه و بلند به ۳ الی بیشتر تلقی می‌شود.ولی این تقسیم بندی از کجا صورت گرفت ؟

از آن جا که همگی اشخاص مشابه به هم در گوگل سرچ نمی‌کنند بعضا ها برای مثال به کار گیری میکنند و بعضا ها به تک واژه و کلمه قانع میگردند.هرچه کلمه ها سرچ گردیده در گوگل زمان بر خیس باشد به استفاده کننده نتیجه ها ظریف تری نسبت به منظور خودش نشانه خواهد اعطا کرد.

از جمله :

در حالتی‌که شما در گوگل کاوش نمایید : (خرید تلفن همراه سامسونگ) این یک واژه کلیدی کوتاه میباشد  و به شما نتایجی را که گونه های تلفن همراه های سامسونگ در یک برگه باشد را توصیه می‌دهد ( معمولا کاغذ PLP ) .

البته درصورتی که شما در گوگل کاوش نمائید : (خرید موبایل سامسونگ سبک note 10 ) این یک واژه و کلمه کلیدی بلند میباشد که فیض دقیقا به عبارتی چیزی خواهد بود که شما کاوش کردید.

پس هرچه عبارات کلیدی بلندتر می گردد مخاطب فیض ظریف تری را طلب میکند که دراین مورد تعامل مخاطب با وب سایت بهتر خواهد بود.