ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

تگ هدینگ در سئو


از هدر ها برای بلوک بندی متن به کارگیری فرمائید
محتوایی که در یک نگاه سریع قابل نسخه برداری باشد، خوانا محسوب گردیده سئو در مشهد و این سیرتکامل مطالب شانس بالایی برای حضور در جایگاه های بالای حاصل کاوش دارا‌هستند. قابل نسخه برداری بودن یک ورقه با دیده، به قدر اصلی میباشد که ناشری مانند Forbes، این دلیل را تحت عنوان دستکم گرفته گردیده ترین فاکتور در بازاریابی محتوا معرفی نموده است. داده های گردآوری گردیده از این داعیه حمایت می نمایند. فقط 16 درصد یوزرها وب متن یک مقاله را نکته به نکته میخوانند. بقیه یوزرها صرفا به نسخه برداری چشمی مطالب میپردازند.

یوزرها محتوای قابل نسخه برداری را دوست دارا‌هستند. طبق به عبارتی تحقیق، مطلبی که قابل کپی از طرف یوزرها باشد، سعی آن 58 درصد بیشتر از مطالب شبیه میباشد. در اینگونه وضعیت یوزرها به مکان برگشت به حاصل کاوش، عشق و علاقه بیشتری به مطالعه آن مقاله پیدا می نمایند. در سود آن را با احتمال بیشتری با دوستان خویش به اشتراک می‌گذارند.

با اینکه شبکه‌های‌مردمی تاثیر مستقیمی بر روی سکو بندی تارنما ها ندارند، ولی هر چه یک مقاله بیشتر به اشتراک گذارده خواهد شد، امکان کسب بک لینک و پیوند طبیعی بیشتری خواهد داشت و همان گونه که می‌دانید، بک لینک و پیوند ها از فاکتورهای اثر گذار در مرتبه بندی می‌باشند.

3. لغت ها کلیدی را در تگ های هدر به عمل ببرید
با اینکه هدرها به اندازه کسب بک پیوند از وبسایت های دارای اعتبار در بهینه سازی اثر گذار نیستند، ولی گوگل همچنان به آنان دقت کرده و از محتوای متنی آن ها در سکو بندی به کارگیری می نماید.

از‌آن‌جا‌که گوگل بدین بخش دقت می نماید، پس به شغل بردن کلمه ها کلیدی در تگ های هدر، کاری باارزش میباشد. این قضیه به‌این مضمون‌ وجود ندارد که به صورت افراطی و اسپم مبادرت به این عمل نمائید.

در‌صورتی‌که توجه فرمائید اکثری از تگ های هدر در همین مقاله مشتمل بر کلمه ها کلیدی می‌باشند، ولی در تمامی آنان نیست. صفحه های وبسایت شما بایستی در بالا خوانا بوده و به طور طبیعی در تیترهای آن از کلمه ها کلیدی مصرف شده باشد.

مقصود شما باید seo هدینگ ها برای یوزرها باشد و در حق تقدم بعدی موتورهای کاوش را در حیث داشته باشید. هیچگاه تجربه کاربری را قربانی موتورهای کاوش نکنید. سئوکارهای ماهر می‌دانند که تجربه کاربری توانمند به معنای seo قدرتمند میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد